Back to basic – nowa kolekcja Bynamesakke

Kolekcja Back to basic to sentymentalna podróż do debiutu Bynamesakke jako jednej z pierwszych, niszowych marek tworzących klasyczne ubrania w duchu zrównoważonej mody na polskim rynku modowym.
O autorze
1 min czytania 2020-03-17

Powrót do przeszłości w wersji Bynamesakke to hołd oddany naturalnym materiałom. Kultowe projekty marki, takie jak klasyczne koszulki unisex, zostały wykonane z organicznej bawełny Pima. W najnowszej kolekcji nie brakuje też silnych akcentów boho, widocznych w projektach zwiewnych, długich sukienek i spódnic midi w charakterystyczne printy. Kwiaty i drobne listki zostały osadzone w palecie kolorów Ziemi.

Bynamesakke zabiera nas w eklektyczną podróż, pełną romantycznych kolacji nad brzegiem morza i biznesowych spotkań w centrum wielkich miast. Kolekcja obfituje w zmysłowe, sensualne sukienki z odkrytymi plecami, swetry z głębokimi dekoltami opadającymi na ramiona, równoważone przez ponadczasowe koszule o męskim kroju. Wśród projektów, obok letnich propozycji, nie zabraknie oversizowych garniturów w odcieniach szarości i beżu. Po raz kolejny w ofercie marki zaprezentowany został jeans, tym razem w odsłonie wyrazistych kurtek z szerokimi rękawami. Kolejnym, klasycznym akcentem są bawełniane komplety dresowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość utrzymana jest w neutralnej palecie barw, takich jak biele i beże, których znaczenie wykracza poza względy estetyczne. Materiały wykorzystane w kolekcji, takie jak peruwiańska bawełna Pima, dostępna jest tylko w odcieniach występujących naturalnie w przyrodzie. Bynamesakke od lat stawia na etyczną i odpowiedzialną modę, współpracując z ekologiczną farbiarnią, wybierając materiały z certyfikatami Fair Trade czy stosując biodegradowalne foliopaki wykonane z żywicy na bazie skrobi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Back jest równie wielowymiarowa, jak samo znaczenie hasła. Dla założycieli marki oznacza przede wszystkim troskę o planetę, wierność wysokogatunkowym, perfekcyjnie skrojonym basicom i sprzeciw wobec sezonowych trendów.