#KnowYourLemons to nie pierwsza kampania, która ma zachęcić kobiety do samobadania piersi oraz badań profilaktycznych. Jest inna, dlaczego?
Przede wszystkim dlatego, że na zdjęciach, które wykonała Corrine Ellsworth Beaumont, nie ma piersi, przez co serwisy społecznościowe nie ocenzurują treści, a zamiast książkowych faktów widzimy bardzo miłe w odbiorze zdjęcia cytryn, które głęboko zapadają w pamięć.
Zobacz również
Pamiętajcie, że rak piersi wykrywany jest u 1,7 mln kobiet na świecie, w Polsce – u 17,2 tys. pacjentek.
PS
W październiku 2016 roku powstała kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Głośna w zeszłym roku była również akcja polegająca na wrzucaniu przez kobiety swoich zdjęć z odsłoniętą piersią do social mediów. Facebook i Instagram szybko usuwał zdjęcia, jako materiały z niedozwolona treścią. Hasło kampanii brzmiało: Check it before it’s removed!
Więcej w temacie raka piersi w social mediach znajdziecie → tutaj.
PS 3
Miała być fajna, polska kampania, która o profilaktyce badania piersi, jak wyszła? Bardzo słabo. Kampania NFZ nie wyszła i wywołała w Internecie spore poruszenie.
Bez empatii, bez gustu, za to seksistowsko i niesmacznie.Wysoce niestosowny #spot #NFZ i #TVP . @Radziwill_K @BeataSzydlo co Państwo na to⁉️ pic.twitter.com/s1p34X515d
— Monika WIELICHOWSKA (@MWielichowska) 15 grudnia 2016