Content Marketing to coraz częściej stosowana strategia marketingowa w Polsce. Korzystają z niej firmy o zróżnicowanym profilu: producenci żywności, sieci handlowe, banki, korporacje IT. Zastanawiamy się w jakim stopniu strategia ta używana jest w sposób zaplanowany, ze zdefiniowanymi celami, określonym systemem mierzalności efektów. Chcemy się tego dowiedzieć.
Dzięki badaniu dowiemy się, m.in.:
Zobacz również
- kto, jak często i w jakim zakresie korzysta z marketingu treści,
- jakie cele stawiają sobie marketingowcy realizując takie kampanie i z jakiego rodzaju przeciwnościami najczęściej muszą się mierzyć,
- jak przebiega proces planowania, realizacji i oceny działań content marketingowych?
Wyniki badania będą dostępne bezpłatnie. Ankieta jest anonimowa, jej wypełnienia zajmie Państwu ok. 5 minut.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing