„Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobry dla innych” – Mars Wrigley przedstawia nową linię przekąsek BE-KIND

Mars Wrigley wprowadza na polski rynek BE-KIND – markę, która od 16 lat jest znana i ceniona przez konsumentów w USA. Przekąski BE-KIND to pożywne batony, które są oparte na orzechach (min. 51% składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję.
O autorze
1 min czytania 2020-10-29

Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje spożywanie m.in.: orzechów, pełnych ziaren czy roślin strączkowych obok owoców i warzyw jako elementów zbilansowanej diety. Na co dzień czasami trudno dostarczyć sobie te składniki w odpowiednich ilościach, dlatego BE-KIND może być dobrym i smacznym rozwiązaniem. Produkty BE-KIND zawierają pełnowartościowe składniki, a minimum 51% składu każdego z batonów stanowią orzechy.

BE-KIND to więcej niż nazwa. Marka od samego początku istnienia zobowiązuje się do tworzenia produktów bez kompromisów, zawierających tylko najlepsze, pełnowartościowe składniki, bogate w substancje odżywcze. Wszystko dlatego, że gdy jesteśmy dobrzy dla siebie samych, możemy dzielić się dobrem również na zewnątrz. 

– Wierzymy, że świat potrzebuje więcej pozytywnej energii. Motto marki to: Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobrym dla innych. Wszystkie produkty BE-KIND są nie tylko smaczne, zawierają też pełnowartościowe składniki, wśród których wiodącą rolę pełnią orzechy. Na polski rynek wprowadzamy 4 wyjątkowe warianty smakowe, jesteśmy więc przekonani, że, każdy znajdzie ten, który będzie mu najbardziej odpowiadał – mówi Paweł Nawrocki, dyrektor marketingu i rozwoju strategii, Mars Wrigley Polska.

Batony BE-KIND dostępne będą w 4 wersjach smakowych:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Prażone w miodzie orzechy i sól morska,
  • Migdały i kokos,
  • Migdały w karmelu i sól morska, oraz
  • Orzechy w ciemnej czekoladzie z solą morską.

Produkty BE-KIND zadebiutowały na polskim rynku 28 października. Początkowo dostępne będą w sieci Żabka, a od końcówki listopada w szerokiej dystrybucji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing