Bądź eko – kobiety to lubią

„Bądź eko – kobiety to lubią” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa.
O autorze
1 min czytania 2016-01-26

Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych rad jak uniknąć najgorszej randki na świecie. Wystarczy pamiętać o kilku złotych zasadach, by nie puszczać nudnego filmu, nie wrzucać śmieci do butelki po piwie, a będzie można ją wtedy oddać i kupić kobiecie kwiaty – one to lubią.

Ten niestandardowy sposób pokazania korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci na wysypiskach, a dodatkowo zmniejszyć zużycie energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet – mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.  – Dbanie o czyste butelki ułatwi  również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci – dodaje.

Bardzo się  cieszę, że mogliśmy wziąć udział w tak nietuzinkowym projekcie – mówi Michał Mikołajczyk Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Organizacji Odzysku Opakowań Rekopol – propagowanie postaw proekologicznych, które przyczyniają się do zmniejszenia ilości odpadów to  nasze zadanie. Rekopol, poprzez realizację o obowiązku odzysku i recyklingu dla Przedsiębiorców wprowadzających produkty w opakowaniach stara się to zdanie realizować od 15 lat.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompania Piwowarska przywiązuje dużą wagę do recyclingu opakowań. Edukacja konsumentów to tylko jedno z działań. Poza tym butelki zostały „odchudzone”, czyli zmniejszono ich wagę, by ograniczyć zużycie surowców przy ich produkcji  i zużycie paliwa podczas transportu. Kompania prowadzi działania w całym łańcuchu dostaw, również we współpracy z partnerami. Przykładem jest akcja z siecią Biedronka, podczas której klienci oddając szklane lub aluminiowe opakowania otrzymywali sadzonki kwiatów, ekologiczne torby lub inne eko gadżety. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing