Iga Świątek, która w 2023 roku dołączyła do grona Przyjaciół Porsche, w przerwie między kolejnymi tenisowymi rozgrywkami znalazła się na korcie razem z nowym Porsche Macan. Wszystko to za sprawą najnowszej kampanii bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, elektrycznej odsłonie.
Pojawienie się Igi Świątek miało niebagatelne znaczenie dla układu sił w świecie kobiecego tenisa, podobnie jak Macan jest istotną zmianą w ofercie Porsche. Hasło „Bądź zmianą, pozostań sobą” połączyło więc świat tenisa, reprezentowany przez młodą i niezwykle utalentowaną zawodniczkę oraz motoryzacji.
Zobacz również

– Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym – mówi Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.

Nie bez przyczyny częścią hasła najnowszej kampanii jest fragment „pozostań sobą”. Ogromne sukcesy, presja pozostawania na szczycie i dążenie do doskonałości potrafią negatywnie wpłynąć na motywacje działań i zmienić to, co najbardziej cenne – autentyczność i radość z triumfów. Iga Świątek jest jednak doskonałym przykładem mistrzyni, która mimo kariery sportowej pozostaje sobą i inspiruje innych do ciągłego podnoszenia życiowej i zawodowej poprzeczki. „Bądź zmianą, pozostań sobą” to również clue zmian zachodzących w Porsche.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK, który również należy do grona Przyjaciół Porsche Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: materiał prasowe Porsche