Ballantine’s Wild zadebiutowała na polskim rynku w styczniu 2022 r. i jest to trzeci, po Ballantine’s Brasil i Ballantine’s Passion, wariant smakowy tej marki. Oferuje słodko-cierpki smak wiśni z nutami migdałów, które uzupełniają charakterystyczną bazę szkockiej whisky; smak suszonych owoców dodatkowo wzmacniają nuty owocowe dając złożone i satysfakcjonujące doświadczenie.
Polska priorytetowym rynkiem dla Ballantine’s
Zgodnie z preferencjami konsumentów, Ballantine’s Wild z 30% zawartością alkoholu ma zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na różne warianty smakowe wśród klientów poszukujących większego wyboru trunków na różne okazje. Nowa whisky o dzikim sercu i słodkiej naturze ma przyciągnąć kolejne pokolenie jej fanów, jak również przekonać do siebie dotychczasowych amatorów „klasycznej” szkockiej. Ballantine‘s Wild potwierdza przekonanie marki (zgodnie z ideą „Tak To Robię”), że nie ma złego sposobu na delektowanie się Ballantine’s. Warto spróbować jej po swojemu – z tonikiem, w koktajlu, z lodem lub bez.
Zobacz również
Jesteśmy niezwykle dumni, że Polska została pierwszym krajem na świecie, w którym zdecydowano się wprowadzić na rynek Ballantine‘s Wild. Uważnie obserwujemy trendy rynkowe i odpowiadamy na oczekiwania konsumentów. W ostatnim półroczu segment tzw. „whisky smakowych” rósł dwukrotnie szybciej, bo aż +12,8% wolumenowo niż cała kategoria whisky + 5,5%*. To dla nas wyraźny sygnał, że konsumenci są gotowi na kolejne innowacje i warianty smakowe – komentuje Craig van Niekerk, senior marketing director w Wyborowa Pernod Ricard.
Polska jest kluczowym rynkiem dla Ballantine’s i zdecydowanie największym dla naszej gamy wariantów smakowych, a także jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, jeśli chodzi o innowacje w świecie whisky. Jesteśmy niesłychanie zadowoleni, że możemy wprowadzić zupełnie nowy wariant, aby sprostać rosnącemu popytowi i zaoferować naszym fanom większy wybór na każdą okazję, potwierdzając nasze przekonanie, że nie ma złego sposobu na delektowanie się Ballantine’s – powiedział Mathieu Deslandes, global marketing director w Ballantine’s.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nowe doświadczenia smakowe dla konsumentów
Ballantine’s Wild została stworzona przez zespół ekspertów pod kierownictwem Master Blendera Ballantine’s – Sandy’ego Hyslopa. Długie miesiące eksperymentów z różnymi bazami whisky i dodatkowymi smakami zaowocowały nową wyjątkową whisky zachowującą charakterystyczne nuty smakowe stylu Ballantine’s połączone z aromatem soczystej dojrzałej wiśni, która dodaje jej słodyczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 1827 roku wprowadzamy innowacje i przełamujemy standardy w produkcji whisky, a Ballantine’s Wild nie jest tu wyjątkiem. Warianty smakowe mają się w Polsce wyjątkowo dobrze i chcielibyśmy oferować jeszcze większą różnorodność, tym razem przedstawiając nasz pierwszy wariant wzbogacony aromatem ciemnych owoców. W Ballantine’s Wild wykorzystaliśmy charakterystyczną dla Ballantine’s gładkość i stworzyliśmy nowy aromatyzowany napój alkoholowy, którego dopełnieniem jest wyrazisty smak ze słodyczą dzikiej wiśni. Tym samym, uzupełniliśmy naszą popularną ofertę wariantów smakowych – powiedział Sandy Hyslop, master blender Ballantine’s.
W Polsce Ballantine’s Wild dostępna jest na półkach sklepowych od stycznia 2022 roku, a w kolejnych miesiącach jej dostępność będzie rozszerzać się o nowe lokalizacje.
* Wyborowa Pernod Ricard za NielsenIQ – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – sprzedaż wolumenowa, Zmiana sprzedaży wolumenu w %, sprzedaż wartościowa, Zmiana sprzedaży wartościowej w %, wolumenowy udział rynkowy w %, wolumenowy udział rynkowy w % rok temu, Sprzedaż wolumenowa skumulowana, okres styczeń 2021-grudzień 2021 w porównaniu do stycznia 2020-grudnia 2020:, kategoria: whisky, segment alkoholi smakowych (wszelkie prawa zastrzeżone © 2021, NielsenIQ).