TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ballantine’s rozszerza swoją ofertę o nowy wariant smakowy

Ballantine's Wild o mocy 30% ABV to napój alkoholowy, który jest wyjątkowym połączeniem słodkich aromatów wiśni i szkockiej whisky. Został specjalnie stworzony na potrzeby polskiego rynku, gdzie segment alkoholi smakowych wyraźnie zyskuje na popularności*.
O autorze
2 min czytania 2022-02-08

Ballantine’s Wild zadebiutowała na polskim rynku w styczniu 2022 r. i jest to trzeci, po Ballantine’s Brasil i Ballantine’s Passion, wariant smakowy tej marki. Oferuje słodko-cierpki smak wiśni z nutami migdałów, które uzupełniają charakterystyczną bazę szkockiej whisky; smak suszonych owoców dodatkowo wzmacniają nuty owocowe dając złożone i satysfakcjonujące doświadczenie.

Polska priorytetowym rynkiem dla Ballantine’s

Zgodnie z preferencjami konsumentów, Ballantine’s Wild z 30% zawartością alkoholu ma zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na różne warianty smakowe wśród klientów poszukujących większego wyboru trunków na różne okazje. Nowa whisky o dzikim sercu i słodkiej naturze ma przyciągnąć kolejne pokolenie jej fanów, jak również przekonać do siebie dotychczasowych amatorów „klasycznej” szkockiej. Ballantine‘s Wild potwierdza przekonanie marki (zgodnie z ideą „Tak To Robię”), że nie ma złego sposobu na delektowanie się Ballantine’s. Warto spróbować jej po swojemu – z tonikiem, w koktajlu, z lodem lub bez.

Jesteśmy niezwykle dumni, że Polska została pierwszym krajem na świecie, w którym zdecydowano się wprowadzić na rynek Ballantine‘s Wild. Uważnie obserwujemy trendy rynkowe i odpowiadamy na oczekiwania konsumentów. W ostatnim półroczu segment tzw. „whisky smakowych” rósł dwukrotnie szybciej, bo aż +12,8% wolumenowo niż cała kategoria whisky + 5,5%*. To dla nas wyraźny sygnał, że konsumenci są gotowi na kolejne innowacje i warianty smakowe – komentuje Craig van Niekerk, senior marketing director w Wyborowa Pernod Ricard.
Polska jest kluczowym rynkiem dla Ballantine’s i zdecydowanie największym dla naszej gamy wariantów smakowych, a także jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, jeśli chodzi o innowacje w świecie whisky. Jesteśmy niesłychanie zadowoleni, że możemy wprowadzić zupełnie nowy wariant, aby sprostać rosnącemu popytowi i zaoferować naszym fanom większy wybór na każdą okazję, potwierdzając nasze przekonanie, że nie ma złego sposobu na delektowanie się Ballantine’s – powiedział Mathieu Deslandes, global marketing director w Ballantine’s.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe doświadczenia smakowe dla konsumentów

Ballantine’s Wild została stworzona przez zespół ekspertów pod kierownictwem Master Blendera Ballantine’s – Sandy’ego Hyslopa. Długie miesiące eksperymentów z różnymi bazami whisky i dodatkowymi smakami zaowocowały nową wyjątkową whisky zachowującą charakterystyczne nuty smakowe stylu Ballantine’s połączone z aromatem soczystej dojrzałej wiśni, która dodaje jej słodyczy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 1827 roku wprowadzamy innowacje i przełamujemy standardy w produkcji whisky, a Ballantine’s Wild nie jest tu wyjątkiem. Warianty smakowe mają się w Polsce wyjątkowo dobrze i chcielibyśmy oferować jeszcze większą różnorodność, tym razem przedstawiając nasz pierwszy wariant wzbogacony aromatem ciemnych owoców. W Ballantine’s Wild wykorzystaliśmy charakterystyczną dla Ballantine’s gładkość i stworzyliśmy nowy aromatyzowany napój alkoholowy, którego dopełnieniem jest wyrazisty smak ze słodyczą dzikiej wiśni. Tym samym, uzupełniliśmy naszą popularną ofertę wariantów smakowych – powiedział Sandy Hyslop, master blender Ballantine’s.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W Polsce Ballantine’s Wild dostępna jest na półkach sklepowych od stycznia 2022 roku, a w kolejnych miesiącach jej dostępność będzie rozszerzać się o nowe lokalizacje.

* Wyborowa Pernod Ricard za NielsenIQ – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – sprzedaż wolumenowa, Zmiana sprzedaży wolumenu w %, sprzedaż wartościowa, Zmiana sprzedaży wartościowej w %, wolumenowy udział rynkowy w %, wolumenowy udział rynkowy w % rok temu, Sprzedaż wolumenowa skumulowana, okres styczeń 2021-grudzień 2021 w porównaniu do stycznia 2020-grudnia 2020:, kategoria: whisky, segment alkoholi smakowych (wszelkie prawa zastrzeżone © 2021, NielsenIQ).