Akcja serialu rozgrywa się w hotelowym barze, przy którym widzimy barmana i siedzącego z nim mężczyznę. Człowieka, który skrywa wielką tajemnicę. Nikt nie wie kim jest, skąd pochodzi i dlaczego ukrywa się za ciemnymi okularami.
Nieznajomy opowiada historię mężczyzny, który poświęcił miłość kobiety, by stworzyć dzieło, jakiego jeszcze nie było…
Zobacz również
W rolach głównych występują Wojciech Zieliński, Jacek Koman, Olga Frycz i Marek Bukowski oraz Tede i Czesław Mozil. Serial składa się z 5 odcinków, które są emitowane na fanpage’u marki na Facebooku oraz na kanale Youtube.
Projekt ma na celu wciągniecie polskich widzów w świat marki i przekazanie wszystkiego, co wie brand na temat złotego trunku!
Jak storytelling pomoże Ci zbudować wizerunek Twojej marki?
Nie możemy doczekać się kolejnych odcinków!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ballantines nie jako pierwszy sięgnął po storytelling. Allegro co jakiś czas wypuszcza legendarne opowieści w nowych, współczesnych wersjach. W świecie legend możemy poznać zagrożenia prasłowiańskich czasów, odkryć nieznane karty historii i sprawdzić, kto od wieków miesza w polskim kotle.