bambi polską ambasadorką kampanii „Original Icon” adidas Superstar

bambi polską ambasadorką kampanii „Original Icon” adidas Superstar
Adidas przekonuje, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Kampania „The Original”, celebrująca legendarny model Superstar, zyskuje nowy, lokalny wymiar dzięki polskiej ambasadorce: bambi.
O autorze
1 min czytania 2025-08-18

Na międzynarodowej scenie ambasadorami działań adidas zostali już m.in. Missy Elliott, Samuel L. Jackson, Mark Gonzales, JENNIE czy Anthony Edwards.

Od kortu koszykarskiego do ulic Nowego Jorku

Buty Superstar zadebiutowały w 1969 roku jako model dedykowany koszykówce. Wkrótce jednak zdobyły serca artystów, skaterów i kultury hip-hopowej. Adidas przekonuje, że model Superstar nie straciła nic ze swojej wszechstronności mimo upływu lat. Żeby to udowodnić, zaprosił do promocji kampanii „The Original” gwiazdy sceny, filmu i sportu.

bambi – autentycznie i na przekór trendom

W Polsce twarzą kampanii została raperka bambi. Jej droga – od programu „SBM Starter”, przez multiplatynowe płyty, po status młodej ikony street style’u – to historia konsekwencji i niezależności. Jak podkreśla „The Original”: bambi nie nadąża za trendami. Ona je wyznacza, co idealnie wpisuje się w DNA modelu Superstar.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto przypomnieć, że w drugiej połowie 2024 roku bambi wystąpiła też w kampanii McDonald’s, gdzie udowodniła, że „robi z Makiem, co chce”. W ramach limitowanej akcji nie tylko pojawiły się nowe pozycje w menu McDonald’s, ale też młoda raperka zagrała wyjątkowy koncert na dachu restauracji w podwarszawskim Nieporęcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Klasyka w nowych odsłonach

W 2025 roku adidas przypomina o swoich kultowych projektach: modele Superstar wracają więc na półki w dwóch klasycznych wersjach kolorystycznych, a kultowy dres Firebird, znany od 1967 roku, otrzymuje kolejne reinterpretacje.

Wcześniej już adidas wchodził we współprace z innymi polskimi muzykami, tworząc m.in. unikatowe buty Campus 00S z raperem Matą w kolorze białym i z czerwoną podeszwą. Wyraźnie widać więc, że influencer marketing zyskuje na znaczeniu w rozmaitych branżach. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, koniecznie przeczytaj nasz Playbook #1: Influencer marketing.

Działania w ramach akcji „The Original” w Polsce obejmują digital (YouTube, display, Spotify), social media (TikTok, Facebook) oraz reklamę outdoorową.

Kreację w polskiej odsłonie kampanii „The Original” adidas przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt, media zaplanował i zakupił EssenceMediacom, a działania PR prowadzi BrandLab PR.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Adidas Superstar prezentuje „The Original”: Samuel L. Jackson opowiada historię oryginalności