Banderas, Law, Cher i Cooper pokazują, że z Uber Eats zamówisz (prawie) wszystko

uber eats
Antonio Banderas zamawia dzieło sztuki, Jude Law ma dość romansów, Bradley Cooper mówi o amerykańskim futbolu, a Cher cofa się w czasie – w kampaniach Uber Eats gwiazdy pokazują, że z aplikacją można zamówić coraz więcej rzeczy, choć nadal nie wszystko. I dobrze.
O autorze
1 min czytania 2025-09-19

Choć za pośrednictwem Uber Eats można zamawiać już nie tylko jedzenie, są rzeczy, które lepiej, żeby zostały tam, gdzie ich miejsce.

Goya czy gyoza?

W reklamie Uber Eats można zobaczyć Antonio Banderasa, który sprząta półki z nagrodami filmowymi, ale jedna z nich jest pusta. W tym momencie Banderas wpisuje w aplikacji „Goya” (twórcy kampanii nawiązują do najważniejszej nagrody filmowej w Hiszpanii) i w mgnieniu oka otrzymuje pod swoje drzwi przesyłkę z… jednym z dzieł malarza Francisco Goyi.

W tym momencie okazuje się, że obraz zaginął z lokalnego muzeum. Wystraszony Banderas, kiedy dociera do niego ta informacja, rozlewa wino na obraz i dzieło sztuki zostaje zniszczone. Aktor bierze sprawy w swoje ręce i postanawia sam je odnowić oraz zwrócić do galerii.

„Poproś o prawie wszystko” – reklama kończy się grą słów, przypominając, że nagrody filmowej nie da się zamówić, ale pierogi gyoza – tak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy.

Światowe gwiazdy w kampaniach Uber Eats

Kampania z udziałem Antonio Banderasa jest jedną z kilku, w którym wystąpiły światowe gwiazdy filmu czy muzyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Brytyjski oddział stworzył spot „Romance’d Enough”, w której wystąpił Jude Law. Aktor pokazuje, że ma już dość komedii romantycznych.
  • W reklamie z USA, w której nawiązano do futbolu, główną rolę odegrał Bradley Cooper.
  • Z kolei w australijskiej kampanii Cher cofa się do lat 80., ale tych z… XVII wieku.

PS „Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats