– Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, więc chcemy wspierać zmiany, których dokonują również nasi klienci. Zależy więc nam, aby dopasować nasze produkty do ich codziennych potrzeb – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. – Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną, dlatego nowa oferta BNP Paribas idealnie trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania – dodaje Dariusz Maciołek.
„Karta Otwarta na Świat”, czyli karta dla kochających podróże, która pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania, tj. po bardzo atrakcyjnych kursach wymiany. Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę. Dodatkowo, posiadacze „Karty Otwartej na Świat” otrzymają do końca roku bezpłatną możliwość korzystania z 1 mln hot spotów wifi na całym świecie w ramach usługi Boingo Wi-Fi. Wszystkie wypłaty gotówki kartą z bankomatów w Polsce są darmowe.
Zobacz również
Dla klientów aktywnych w sieci Bank BNP Paribas przygotował „Kartę Otwartą na eŚwiat”, do której dołączone jest bardzo atrakcyjne i bezpłatne ubezpieczenie, dzięki któremu klient może liczyć m.in. na wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci, czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania. Posiadacz tej karty otrzymuje również bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce.
Dla osób ceniących ekonomiczne rozwiązania, a także z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy, Bank przygotował „Kartę Otwartą na Dzisiaj”. Jej posiadacze nie poniosą opłaty za korzystanie z niej, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie. Ponadto, Bank udostępnia klientom bezpłatny dostęp do sieci bankomatów własnych, zlokalizowanych na terenie oddziałów i sieci Planet Cash, tj. ponad 3 tysiące urządzeń. Dla osób do 26. roku życia karta jest bezpłatna, a korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce jest darmowe. Więcej informacji o ofercie dostępnych jest tutaj.
Działania marketingowe zostały zaplanowane w TV, kinie, na citylightach, w Internecie i social mediach, na lotniskach oraz stacjach kolejowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales&More. Działania online przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwsza, wizerunkowa część kampanii ruszyła na początku kwietnia. Działania promocyjne skoncentrowane były w TV, Internecie, social mediach oraz OOH. Kampanii towarzyszą liczne działania niestandardowe.