Agencja Publicis Worldwide Poland realizuje polską odsłonę globalnej kampanii employer brandingowej, w ramach której pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka. W ramach akcji nazwy ich stanowisk zostały tak zmienione, by jasno informować, czym dana osoba się zajmuje. Celem działań jest przybliżenie pracy w Grupie BNP Paribas, pokazanie jak różni się od tej stereotypowej pracy w bankowości oraz jaki ma wpływ na otaczający świat i lokalne społeczności, a także zachęcenie potencjalnych kandydatów do aplikowania na oferowane przez Bank BNP Paribas stanowiska. Kampania jest realizowana m.in. w mediach społecznościowych pod hasłem #UnexpectedJobs.
– Do współpracy przy tworzeniu kampanii udało nam się zaprosić ponad 100 osób zatrudnionych w Banku BNP Paribas w Polsce. Dla każdej z nich przygotowaliśmy nową nazwę stanowiska. Dzięki temu powstały m.in. takie określenia jak strażniczka pięciu gwiazdek dla osoby dbającej o jakość i relacje z klientami czy badaczka bankowego świata dla menedżerki odpowiedzialnej za prowadzenie audytów. Z osobami, które zgłosiły chęć udziału w kampanii, przeprowadziliśmy sesje zdjęciowe i wdrożyliśmy nową koncepcję wideo zaprojektowaną na potrzeby tych działań – powiedziała Agnieszka Mazurek, integrated communication & business director w Publicis Worldwide.
Zobacz również
Przygotowane przez Publicis Worldwide Poland kreacje są prezentowane w mediach społecznościowych, przede wszystkim w serwisie LinkedIn, ale także na platformie YouTube. Spoty można obejrzeć także w kinach należących do sieci Helios i Cinema City oraz w serwisach VOD. Działania są uzupełniane szeroko zasięgową kampanią display realizowaną w Internecie oraz kreacjami umieszczonymi na nośnikach OOH w największych miastach: Warszawie, Katowicach, Łodzi i Krakowie. Na poziomie globalnym kampanię można obserwować także we Francji, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Portugalii. Dotychczas łącznie w wymienionych krajach spoty z udziałem ambasadorów kampanii doczekały się już ponad 2 mln odsłon.
Materiały stworzone na potrzeby polskiej odsłony kampanii zostały wyprodukowane we współpracy z domem produkcyjnym Prodigious. Havas Media odpowiedzialny był za zakup mediów. Rolę fotografa i reżysera powierzono Rafałowi Meszce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Publicis Worldwide Poland współpracuje z Bankiem BNP Paribas od 2014 roku. Zrealizowane wspólnie kampanie zostały nagrodzone (Nominacja w Cannes Lions, Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, Kreatura, Innovation).
Słuchaj podcastu NowyMarketing