W nowej promocji klient, który skonsoliduje w Banku BPH kredyt lub kredyty z innych banków lub SKOK-ów w wysokości co najmniej 5 tys. zł, będzie mógł skorzystać z promocyjnego oprocentowania wynoszącego 3,9 proc. w całym okresie kredytowania (RRSO wynosi 9,23 proc.) . Przenosić i łączyć można kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także zadłużenie na karcie kredytowej i limit w koncie osobistym spoza Banku BPH.
Spot reklamowy nawiązuje do formuły popularnych w ostatnim czasie programów kulinarnych. Prowadzący opowiada o ciekawych połączeniach, jednocześnie umieszczając w stojącym przed nim mikserze różne składniki, którymi w tym przypadku są przedmioty zakupione na kredyt – np. kanapa, samochód czy telewizor. Na końcu dodaje również kartę kredytową. Zmiksowane rzeczy zmniejszają swoją objętość, ale okazuje się, że dzięki połączeniu wielu kredytów w jeden, możemy uzyskać jedną „lekkostrawną” ratę.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Telewizyjna kampania reklamowa potrwa do trzeciego tygodnia września. Spoty można zobaczyć w TVP, TVN i Polsacie, a także w tematycznych stacjach TVN, Polsatu i TVP oraz na platformach VOD. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie, a w połowie lipca ruszy kampania w stacjach radiowych. Działaniom w mediach towarzyszą materiały reklamowe w placówkach.
Koncepcja komunikacji została opracowana przez agencję Saatchi & Saatchi natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Poland oddz. Starlink.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]