Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Bank Credit Agricole z responsywnym serwisem

Bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Responsywna strona z opracowaną na nowo architekturą treści ma zapewnić wzrost sprzedaży produktów bankowych.
O autorze
0 min czytania 2013-10-24

Za prace koncepcyjno-projektowe odpowiedzialna była agencja Symetria, wdrożeniem zajęła się spółka Blue Services.

Nowa odsłona serwisu Credit Agricole (www.credit-agricole.pl) jest jednym z pierwszych projektów w Polsce, który opiera się na zintegrowanej strategii treści. Strona powstała całkowicie od podstaw, a spójny efekt końcowy osiągnięto m.in. dzięki rozbudowanym analizom, badaniom użyteczności, pracom warsztatowym z udziałem pracowników różnych jednostek banku oraz dedykowanej infrastrukturze serwerowej.

Poza standardowymi pracami projektowymi, obejmującymi RWD (responsive web design), Symetria przeanalizowała dokładnie proces powstawania kontentu i stworzyła nowe szablony treści, które będą wytyczną dla banku. Rozwiązania dotyczące serwisu oraz systemu zarządzania treścią (CMS) zostały wdrożone przez sopocką firmę Blue Services.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj