Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała kreacje internetowe do kampanii produktu Konto 360° dla Banku Millennium. Jest to pierwsza kampania wykonana dla tego banku po wygraniu przetargu na dwuletnią obsługę kreatywną kampanii performance (Point of View jest jedną z dwóch agencji obsługujących Bank Millennium w tym zakresie).
Konto 360º to konto zawierające szereg pomocnych korzyści, z których można korzystać codziennie. Dlatego kampania wystartowała pod hasłem: „360 powodów, by otworzyć Konto 360º”, a koncept zakłada pokazywanie na kreacjach konkretnych sytuacji, w których pomocne może być właśnie Konto 360º.
Zobacz również
Bezpłatna pomoc fachowców w razie zdarzenia losowego oferowana w ramach darmowego „Pakietu Bardzo Pomocnego” oznacza na przykład 0 zł za wymianę filtra w pralce automatycznej, a bezpłatna pomoc IT umożliwia m.in. naprawę telefonu w przypadku awarii za 0 zł.
– W ten sposób można mnożyć powody, nadając każdemu numer i tworzyć serię kreacji pokazujących, że jest mnóstwo powodów, dla których warto wybrać Konto 360º. Taka komunikacja pozwala prowadzić spójną narrację pod jednym hasłem, żonglując jedynie kontekstem przekazu. Kampania będzie prawdopodobnie kontynuowana poprzez pokazywanie kolejnych powodów wyboru Konta 360º – mówi Mariusz Majewski, partner w agencji Point of View.
Landing page kampanii.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing