Bank Pekao S.A. wystartował z kampanią telewizyjną oferty dla mikroprzedsiębiorców

O autorze
1 min czytania 2022-10-31

Z początkiem października br. Bank Pekao S.A. pojawił się z nową, nieszablonową kreacją promującą ofertę dla mikrofirm na siatce wielkoformatowej hotelu Metropol w Warszawie. Chwilę później ruszyła promocja oferty na witrynach oddziałów i w materiałach BTL, a 28 października wystartowała kampania telewizyjna z gościnnym udziałem wokalisty Vito Bambino.

Reklamę TV wyreżyserował Michał Bolland – dokumentalista młodego pokolenia, autor nagradzanego filmu „Zasada” o legendzie polskiego motosportu. Spot został zrealizowany w konwencji paradokumentalnej.

Reklama opowiada historię młodej, kreatywnej przedsiębiorczyni, która chcąc realizować odważne projekty graficzne zakłada swoją firmę. Dzięki wsparciu Banku Pekao S.A. wypływa na szerokie wody i za sprawą aktywności w mediach społecznościowych zdobywa wyjątkowego klienta – Vito Bambino. „Firma na pełnych obrotach” to kolejna kampania, w której wykorzystana została idea art brandingu i forma plakatowa.

Za kreację ATL i BTL odpowiada agencja Leo Burnett, a produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Kampania telewizyjna potrwa od 28 października do ok. 18 grudnia 2022 r. Bank będzie obecny z reklamą również w kinach, VOD, internecie i social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z oferty Banku Pekao S.A. mogą skorzystać nie tylko nowi, ale też obecni klienci indywidualni Banku Pekao, którzy nie mają jeszcze własnej firmy. Jedną z możliwości skorzystania z oferty jest założenie firmy poprzez bankowość elektroniczną lub aplikację mobilną PeoPay.

Oferta jest ważna do końca lutego 2023 roku, a jej szczegóły znajdują się na stronie: pekao.com.pl/firma.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się