Z początkiem października br. Bank Pekao S.A. pojawił się z nową, nieszablonową kreacją promującą ofertę dla mikrofirm na siatce wielkoformatowej hotelu Metropol w Warszawie. Chwilę później ruszyła promocja oferty na witrynach oddziałów i w materiałach BTL, a 28 października wystartowała kampania telewizyjna z gościnnym udziałem wokalisty Vito Bambino.
Reklamę TV wyreżyserował Michał Bolland – dokumentalista młodego pokolenia, autor nagradzanego filmu „Zasada” o legendzie polskiego motosportu. Spot został zrealizowany w konwencji paradokumentalnej.
Zobacz również
Reklama opowiada historię młodej, kreatywnej przedsiębiorczyni, która chcąc realizować odważne projekty graficzne zakłada swoją firmę. Dzięki wsparciu Banku Pekao S.A. wypływa na szerokie wody i za sprawą aktywności w mediach społecznościowych zdobywa wyjątkowego klienta – Vito Bambino. „Firma na pełnych obrotach” to kolejna kampania, w której wykorzystana została idea art brandingu i forma plakatowa.
Za kreację ATL i BTL odpowiada agencja Leo Burnett, a produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Kampania telewizyjna potrwa od 28 października do ok. 18 grudnia 2022 r. Bank będzie obecny z reklamą również w kinach, VOD, internecie i social mediach.
Z oferty Banku Pekao S.A. mogą skorzystać nie tylko nowi, ale też obecni klienci indywidualni Banku Pekao, którzy nie mają jeszcze własnej firmy. Jedną z możliwości skorzystania z oferty jest założenie firmy poprzez bankowość elektroniczną lub aplikację mobilną PeoPay.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oferta jest ważna do końca lutego 2023 roku, a jej szczegóły znajdują się na stronie: pekao.com.pl/firma.
Słuchaj podcastu NowyMarketing