Bank Pekao zaprasza młodych graczy do nowej przygody w Fortnite

Bank Pekao zaprasza młodych graczy do nowej przygody w Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy tym w jednej z najpopularniejszych gier na świecie.
O autorze
1 min czytania 2024-12-06

Ta nowa inicjatywa to fragment długoterminowej kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”.

Bank Pekao S.A. rozszerza działalność w metaverse. Tym razem jest to coś wyjątkowego dla fanów gamingu. Bank Pekao jako pierwsza instytucja finansowa w kraju zainicjował stworzenie planszy symulacyjnej w ramach gry Fortnite – mapę Money Tycoon wprowadzającą w świat finansów. Ta innowacyjna rozgrywka łączy elementy strategiczne: budowanie własnej placówki bankowej z edukacją finansową, zapewniając graczom wyjątkową okazję do zdobywania wiedzy i umiejętności zarządzania finansami, które mogą wykorzystać w realnym życiu osobistym. W tej edycji gry zadaniem będzie zbudowanie własnej placówki bankowej, a unikalnym atrybutem jest telefon, za pomocą którego główny bohater będzie mierzył się z zadaniami, które dla niego przygotowano. W następnych edycjach planowane jest wdrożenie dodatkowych, atrakcyjnych dla graczy rozwiązań i bonusów.

– Przygotowaliśmy coś wyjątkowego dla naszych młodych klientów, a jest to pionierska mapa Money Tycoon, stworzona specjalnie w Fortnite! Pokazujemy tym samym, że znamy i rozumiemy świat młodzieży oraz ich potrzeb. Staramy się do nich dotrzeć właśnie tam, gdzie ich zmysły są najbardziej otwarte na chłonięcie nowych wiadomości, w tym właśnie edukacji finansowej. Nie ma nic lepszego niż uczenie się poprzez zabawę – mówi Jorge Sanchez Klosinski, dyrektor zarządzający Departamentem Marketingu w Banku Pekao S.A.

Istotnym zadaniem w grze będzie wybór działki, na której gracz wybuduje nowoczesną placówkę Banku Pekao oraz zaplanowanie jej poszczególnych rozwiązań. Każde piętro ma oferować różne funkcje, od operacji finansowych, punktów obsługi, po luksusowy apartament na szczycie. Podczas gry będzie można inwestować, zarządzać dochodami i oszczędzać na wirtualnych lokatach. Mapa zawiera wyzwania finansowe, takie jak misje parkour i wyścigi, które dają dodatkowe fundusze. Unikalną cechą gry jest wirtualny telefon Banku Pekao S.A., który pozwala zarządzać finansami, podejmować wyzwania oraz dostosowywać kartę bankową do własnych preferencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grę można znaleźć na www.fortnite.com. Aby wziąć udział w grze, należy wpisać nazwę: Money Tycoon lub kod gry: 8754-6289-4338. Udział w grze jest bezpłatny. Agencją odpowiedzialną za prowadzenie Kampanii Konta Przekorzystnego, jak i wdrożenie Mapy Money Tycoon Pekao w grze Fortnite jest Agencja Sales & More S.A.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Pepsi stworzyła filmową mapę w grze Fortnite

Pepsi stworzyła filmową mapę w grze Fortnite
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się