Banki Spółdzielcze uczą się komunikacji w social mediach

Krakowska agencja More Bananas przeprowadziła cykl szkoleń dla zespołów Banków Spółdzielczych, zrzeszonych w KZBS. Mają one usystematyzować komunikację banków w mediach społecznościowych, aby wspierała realizację strategicznych celów każdej z placówek. Pierwsze z nich odbyło się we wrześniu 2021.
O autorze
1 min czytania 2022-03-15

Banki Spółdzielcze są od dłuższego czasu obecne na Facebooku oraz w innych kanałach społecznościowych. Do tej pory jednak ich komunikacja była nieregularna, jakość publikowanych treści wymagała poprawy, a social customer service – tak ważna w sektorze usług finansowych – wymagała przebudowy procesów i poprawy responsywności.

– Pierwsze szkolenie „Jak komunikować się i co publikować na Facebookowej stronie banku” zrealizowaliśmy we wrześniu i od razu otrzymaliśmy pozytywny feedback oraz zapotrzebowanie na kolejne. Trzeba przyznać, że taki klient jak Krajowy Związek Banków Spółdzielczych jest dla nas wyzwaniem. Obecność instytucji finansowych w mediach społecznościowych i w ogóle w digitalu to bardzo złożone zagadnienie i jesteśmy dumni, że możemy służyć swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Piotr Siwiec, digital marketing coordinator z More Bananas.

Szkolenia dotyczyły najpopularniejszych mediów społecznościowych, zrzeszających odbiorców będących obecnymi i potencjalnymi klientami Banków Spółdzielczych. Trenerzy More Bananas: Anna Ledwoń Blacha i Piotr Siwiec koncentrowali się na zagadnieniach budowania wizerunku, wzroście rozpoznawalności marki, a także odpowiednio planowanej i prowadzonej komunikacji w social mediach.

Klient zwrócił się do agencji bezpośrednio, a o wyborze zdecydowały doświadczenie szkoleniowe i kompleksowa oferta, poprzedzona szczegółową analizą potrzeb.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj