Banki Spółdzielcze są od dłuższego czasu obecne na Facebooku oraz w innych kanałach społecznościowych. Do tej pory jednak ich komunikacja była nieregularna, jakość publikowanych treści wymagała poprawy, a social customer service – tak ważna w sektorze usług finansowych – wymagała przebudowy procesów i poprawy responsywności.
– Pierwsze szkolenie „Jak komunikować się i co publikować na Facebookowej stronie banku” zrealizowaliśmy we wrześniu i od razu otrzymaliśmy pozytywny feedback oraz zapotrzebowanie na kolejne. Trzeba przyznać, że taki klient jak Krajowy Związek Banków Spółdzielczych jest dla nas wyzwaniem. Obecność instytucji finansowych w mediach społecznościowych i w ogóle w digitalu to bardzo złożone zagadnienie i jesteśmy dumni, że możemy służyć swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Piotr Siwiec, digital marketing coordinator z More Bananas.
Zobacz również
Szkolenia dotyczyły najpopularniejszych mediów społecznościowych, zrzeszających odbiorców będących obecnymi i potencjalnymi klientami Banków Spółdzielczych. Trenerzy More Bananas: Anna Ledwoń Blacha i Piotr Siwiec koncentrowali się na zagadnieniach budowania wizerunku, wzroście rozpoznawalności marki, a także odpowiednio planowanej i prowadzonej komunikacji w social mediach.
Klient zwrócił się do agencji bezpośrednio, a o wyborze zdecydowały doświadczenie szkoleniowe i kompleksowa oferta, poprzedzona szczegółową analizą potrzeb.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach