Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej awansują na creative team headów w Focus Media Group

W strukturach Focus Media Group na stanowiska creative team headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. Pozycje powstały w wyniku przyjęcia przez agencję sytemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich. Model ma na celu optymalizację procesów oraz zwiększenie efektywności.
O autorze
1 min czytania 2019-03-04

Barbara Peliwo z Focus Media Group jest związana od 2015 roku. Obecnie na stanowisku creative team head zarządza zespołem kreatywnym, realizującym działania dla Telewizji Polsat oraz sprawuje nadzór kreatywny nad tworzonymi projektami. Wcześniej w tym samym zespole pracowała jako art director. Ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencjach VML oraz Lubię to, realizując działania m.in. dla takich klientów jak: H&M, Lidl, mBank, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój.

Łukasz Owdziej w Focus Media Group pracuje od 2013 roku. Jako creative team head zajmuje się nadzorem kreatywnym i koordynowaniem pracy zespołu, tworzącego kreacje dla marek z portfolio Brown-Forman – Finlandia Vodka i Jack Daniel’s. Poprzednio na stanowisku art director odpowiadał za opracowywanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, głównie dla tych samych marek. W trakcie swojej 14-letniej kariery pracował m.in. w DDB Warszawa oraz jako freelancer, współpracując ze studiami designerskimi. Realizował projekty dla: Eurobanku, Gazety Wyborczej, McDonald’s Polska, Starego Browaru, a także marki Tyskie. Jest laureatem jednej złotej i dwóch srebrnych nagród w konkursie KTR.