Współtworzony przez Barbarę Sołtysińską indaHash automatyzuje współpracę z influencerami dzięki aplikacji mobilnej, w której zarejestrowanych jest już ponad 250 000 najbardziej aktywnych i angażujących użytkowników mediów społecznościowych. Firma, powstała na początku 2016 roku, obecnie prowadzi kampanie z influencerami na 50 rynkach na świecie, z biur w Nowym Jorku, Londynie, Berlinie, Warszawie i Dubaju. W ciągu półtora roku istnienia dzięki indaHash zrealizowano ponad 900 kampanii dla marek, takich jak: P&G, McDonald’s, Coca-Cola czy L’Oreal.
Znalezienie się w takim gronie to dla mnie ogromny i osobisty zaszczyt. Mam jednak poczucie, że biznesowa kreatywność to nie pomysł na firmę, ale codzienna, ciężka praca mojego zespołu i ta nagroda to głównie ich zasługa – mówiła podczas gali Barbara Sołtysińska. Codzienne analizowanie problemów, wynajdowanie nowych śmiałych rozwiązań, odwaga, aby je wdrażać ze świadomością, że część z nich może nie wyjść, a inne dadzą niespodziewane rezultaty, stałe ulepszanie i przede wszystkim ogromne zaangażowanie w codziennej pracy – za to wszystko chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy na co dzień tworzą indaHash.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Barbara Sołtysińska za swoją działalność biznesową była nagradzana już wielokrotnie. W 2016 roku w kategorii Nowy Biznes otrzymała tytuł “Przedsiębiorcy Roku EY”, przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – jako pierwsza kobieta w historii konkursu – uznana za „Człowieka Roku“ MIXX AWARDS IAB 2015, wyróżniona jako jedna ze “100 najbardziej inspirujących osób” polskiej branży interaktywnej, nominowana do “Kobiety Biznesu” i “Człowiek Roku Internetu”, wyróżniona w konkursie “Bizneswoman roku”.