Barbie z okazji Dnia Kobiet włącza do swojej kolekcji najsilniejsze kobiety, wśród nich polski akcent – Martyna Wojciechowska

Barbie z okazji Dnia Kobiet włącza do swojej kolekcji najsilniejsze kobiety, wśród nich polski akcent – Martyna Wojciechowska
W 2015 roku byliśmy świadkami zmian zachodzących w lalkach Barbie. To wtedy ta ikona popkultury i zrzuciła wysokie obcasy, i założyła płaskie baleriny, trampki i sandały. Barbie to już nie tylko amerykańska blond piękność o niebieskich oczach, ale także Azjatka, Indianka, brunetka...
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

…ruda z ciemniejszą karnacją, jaśniejszą, piegowatą… to kilkadziesiąt różnych lalek, które pobudzają pasje, marzenia i wyobraźnię małych dziewczynek.

W tym roku, z okazji światowego dnia kobiet, producent Barbie wpuścił do sprzedaży nowe lalki z linii „Shero” inspirowane prawdziwymi, a do tego godnymi naśladowania i pełnymi zaangażowania kobietami. Wśród nich znajdziemy te przypominające nam Fridę Kahlo, Emmę Rossum, Misty Copeland i Martynę Wojciechowską!

źródło: facebook

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równocześnie marka rozpoczęła kampanię o nazwie „#MoreRoleModels”, które w spocie wyjaśniają na statystykach, jak zdominowane są przez mężczyzn niektóre ścieżki kariery.

Co kolejne lata przyniosą Barbie? Tego jeszcze nie wiemy, bo teraz Barbie może być, kim chce!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak dla mnie wciąż świetną kampanią, która chyba na stałe zagościła w mojej głowie, to ta łamiąca stereotypy „dziewczynek księżniczek”, która pokazuje, jak ważny jest rozwój, różnorodność i nie tylko, bo spot porusza też kwestię seksizmu. W spocie widzimy kilkuletnie dziewczynki w błyszczących, kolorowych strojach, które przeklinają jak szalone i dosadnie wyrażają własne zdanie. Bluzgi, miny i gesty wyraźnie kontrastują z różowym tłem.