…ruda z ciemniejszą karnacją, jaśniejszą, piegowatą… to kilkadziesiąt różnych lalek, które pobudzają pasje, marzenia i wyobraźnię małych dziewczynek.
W tym roku, z okazji światowego dnia kobiet, producent Barbie wpuścił do sprzedaży nowe lalki z linii „Shero” inspirowane prawdziwymi, a do tego godnymi naśladowania i pełnymi zaangażowania kobietami. Wśród nich znajdziemy te przypominające nam Fridę Kahlo, Emmę Rossum, Misty Copeland i Martynę Wojciechowską!
Zobacz również
źródło: facebook
Równocześnie marka rozpoczęła kampanię o nazwie „#MoreRoleModels”, które w spocie wyjaśniają na statystykach, jak zdominowane są przez mężczyzn niektóre ścieżki kariery.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Co kolejne lata przyniosą Barbie? Tego jeszcze nie wiemy, bo teraz Barbie może być, kim chce!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jak dla mnie wciąż świetną kampanią, która chyba na stałe zagościła w mojej głowie, to ta łamiąca stereotypy „dziewczynek księżniczek”, która pokazuje, jak ważny jest rozwój, różnorodność i nie tylko, bo spot porusza też kwestię seksizmu. W spocie widzimy kilkuletnie dziewczynki w błyszczących, kolorowych strojach, które przeklinają jak szalone i dosadnie wyrażają własne zdanie. Bluzgi, miny i gesty wyraźnie kontrastują z różowym tłem.