…ruda z ciemniejszą karnacją, jaśniejszą, piegowatą… to kilkadziesiąt różnych lalek, które pobudzają pasje, marzenia i wyobraźnię małych dziewczynek.
W tym roku, z okazji światowego dnia kobiet, producent Barbie wpuścił do sprzedaży nowe lalki z linii „Shero” inspirowane prawdziwymi, a do tego godnymi naśladowania i pełnymi zaangażowania kobietami. Wśród nich znajdziemy te przypominające nam Fridę Kahlo, Emmę Rossum, Misty Copeland i Martynę Wojciechowską!
Zobacz również
źródło: facebook
Równocześnie marka rozpoczęła kampanię o nazwie „#MoreRoleModels”, które w spocie wyjaśniają na statystykach, jak zdominowane są przez mężczyzn niektóre ścieżki kariery.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Co kolejne lata przyniosą Barbie? Tego jeszcze nie wiemy, bo teraz Barbie może być, kim chce!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jak dla mnie wciąż świetną kampanią, która chyba na stałe zagościła w mojej głowie, to ta łamiąca stereotypy „dziewczynek księżniczek”, która pokazuje, jak ważny jest rozwój, różnorodność i nie tylko, bo spot porusza też kwestię seksizmu. W spocie widzimy kilkuletnie dziewczynki w błyszczących, kolorowych strojach, które przeklinają jak szalone i dosadnie wyrażają własne zdanie. Bluzgi, miny i gesty wyraźnie kontrastują z różowym tłem.