Barbora klientem ITBC Communication

Barbora – nowy gracz na polskim rynku e-grocery i największy, internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich – współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.
O autorze
0 min czytania 2021-05-04

ITBC Communication realizuje dla Barbory działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, bieżące działania komunikacyjne i wizerunkowe, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz projektów komercyjnych, a także współpraca z ekspertami zewnętrznymi.

Barbora jest pierwszym wyborem wśród sklepów spożywczych online w krajach bałtyckich. Od stycznia 2021 roku, pod adresem www.barbora.pl, prowadzi działalność również w Polsce. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Oprócz wysokiej jakości obsługi, Barbora oferuje polskim konsumentom świeże i lokalne produkty w konkurencyjnych cenach. Dostawa zakupów jest bezpłatna. Spółka należy do Grupy Maxima, która jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Za obsługę nowego klienta odpowiada dział retail agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj