Kwiecień jest dla marki Starbucks miesiącem pomagania na całym świecie. Nasi bariści włączyli się w tę inicjatywę poprzez zorganizowanie akcji mającej na celu pomoc zwierzętom. Wielu z nich zadeklarowało czynny udział w pracach na rzecz lokalnych schronisk w ramach wolontariatu pracowniczego. Organizujemy również zbiórki karmy w naszych kawiarniach – mówi Katarzyna Patkowska ze Starbucks Polska. – Kluczowym elementem akcji będzie zachęcanie do adopcji zwierząt. Mamy wielką nadzieję, że dzięki naszym działaniom uda się znaleźć nowy dom choćby dla kilku podopiecznych schronisk. – dodaje.
Wszystkim miłośnikom zwierząt polecamy wsparcie akcji i zapraszamy do kawiarni Starbucks!
Zobacz również
Więcej informacji na temat kawiarni, w których prowadzona jest akcja znajduje się tutaj.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]