Gębala to specjalista z doświadczeniem zdobywanym zarówno na polu agencyjnym, jak i związanym z rozwojem projektów startupowych. Zawodową karierę handlowca kontynuował w CallPage, zaś ostatni rozdział związany jest z krakowską agencją Semahead, w której pełnił funkcję New Business Sales Managera. W agencji Insignia do zadań Gębali należy analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz pozyskiwanie zapytań i pomoc w zdobywaniu kontraktów.
– To duży krok w rozwoju kariery handlowca w branży reklamowej. Dołączam do zespołu czołowych specjalistów na rynku i już cieszę się z perspektywy współpracy z markami, które będą stanowiły silne punkty w portfolio agencji Insignia – ocenia Bartłomiej Gębala.
Zobacz również
Nowo pozyskany new business manager dołącza do zespołu mediów agencji Insignia w symbolicznym momencie. W sierpniu dział obchodzi 10-lecie funkcjonowania.
– W tym miesiącu świętujemy jubileusz. Zaczynaliśmy od planowania i kupowania kampanii w mediach tradycyjnych, SEO oraz SEM, by dziś móc zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu. Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych partnerów agencji Insignia spoczywa teraz na Bartku, który udowodnił już, że jest skutecznym handlowcem w branży – ocenia Anna Wyród, media manager agencji.
Prywatnie, Gębala jest fanem angielskiej piłki nożnej, a także entuzjastą amatorskiego sportu – trenuje crossfit i jeździ na rolkach. Na liście jego sukcesów jest także m.in. wicemistrzostwo województwa śląskiego w skoku w dal.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing