Do zespołu twórców reprezentowanych przez TRF dołączyli kolejni twórcy: Bartosz Dombrowski, Michał Misiński oraz Aleksander Bach, którego TRF reprezentuje na rynku polskim.
Bartosz Dombrowski
Zobacz również
Reżyseruje od ponad dekady, a swój fach szlifował u najlepszych: Michaela Glawoggera, Janusza Kondratiuka, Roberta Glińskiego, Billa Butlera, Christophera Doyle’a. Bartosz lubi opowiadać historie z życia w świeży i ekscytujący sposób. Koncentruje się na autentyczności w kreowaniu bohaterów. Jego kampanie poruszają wielu widzów. Tworzył kampanie dla takich klientów jak: Volkswagen, Toyota, Mazda, Castorama, Carrefour, Durex, McDonald’s, Aviva. Ma na swoim koncie wiele nagród, m.in. za film „Missed Spaceflight” dla marki Samsung, za który zdobył Grand Prix podczas gali Adweek Awards oraz nominację na Shots Awards w Londynie. Jego kampania dla marki Prima zdobyła 8 nagród KTR i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes, a film dla Amnesty International, który obejrzało ponad miliard ludzi na całym świecie, zdobył Golden Euro Effie, złoto na Facebook Awards w Cannes oraz nominację do Shots Awards w Londynie. Jego pełnometrażowy dokument „Sześć kroków”, inspirowany teorią „sześciu stopni oddalenia” Stanleya Milgrama, to eksperymentalny film, w którym przechodząc ze skali makro do mikro, przygląda się relacjom międzyludzkim.
Michał Misiński
Michał Misiński to reżyser, dyrektor artystyczny oraz designer. W ciągu ostatnich 10 lat zdobywał doświadczenie pracując zarówno przy projektach komercyjnych, jak i artystycznych. W tym czasie stworzył ponad sto kampanii i filmów dla międzynarodowych marek, takich jak Mitshubishi, Porsche, Miele, BMW, Toyota, Audi, Nike, Ubisoft, Gaijin Entertainment. Odpowiedzialny był za kierunek artystyczny trailera „Ares: Our Greatest Adventure”, promującego nominowany do Oscara film „Marsjanin” w reżyserii Ridleya Scotta. Wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision, w którym wystąpił Alexandr Semenov – biolog morski i jeden z najlepszych fotografów głębinowych na świecie. Jest także współtwórcą niekomercyjnego projektu „Project 2501: Homage to Ghost in the Shell” stanowiącego hołd dla słynnego filmu na podstawie mangi Shirow Masamune oraz pracował nad trailerem popularnego serialu History Channel „Vikings”, a także nagrodzonych nagrodą BAFTA filmów do kampanii BBC promującej Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi 2014.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aleksander Bach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2015 roku zadebiutował na dużym ekranie filmem „Hitman: Agent 47”, z udziałem Zachary’ego Quinto i Ruperta Frienda. Niezwykle doświadczony, wszechstronny i wielokrotnie nagradzany reżyser. Przez lata zawodowej kariery został dostrzeżony m.in. na Young Director Award w Cannes, New York Festival Gold Award czy Art Directors Club Awards. Współpracował z takimi klientami, jak Mercedes-Benz, Porsche, Bugatti, BMW, Toyota, Nike, Nivea, McDonald’s. Poza edukacją w szkole filmowej, Bach ukończył inżynierię audiowizualną i uzyskał dyplom z fortepianu klasycznego, wykorzystując ten zestaw umiejętności w swojej karierze reżyserskiej. Jego prace charakteryzuje doskonały storytelling, kompleksowo tworzone postacie i prawdziwe emocje. Pasjonat motoryzacji, który ma na koncie ponad 50 zrealizowanych kampanii samochodowych.
– Jesteśmy bardzo dumne i szczęśliwe, że do grona reprezentowanych przez nas twórców dołączają kolejne utalentowane osoby, z którymi wspólnie budujemy management oferujący różnorodność, doświadczenie i przyjazne środowisko. Cieszymy się, że skupiamy wokół siebie ludzi niezwykle uzdolnionych, kreatywnych, z którymi łączą nas sympatia i zaufanie – mówią Karola Kowalczyk i Milena Gronau – Kozyra, założycielki The Reel Friends.
The Reel Friends działa od kwietnia tego roku i reprezentuje m.in. Antoniego Nykowskiego, Julię Rogowską, Andiamo, Bartka Kaczmarka, Kajetana Plisa, Kamila Płockiego, Mateusza Dziekońskiego, Patryka Kin.