Bartosz Krawczyński dołączył do Cape Morris w grudniu 2019 r. jako senior art director. Objął zespół odpowiedzialny za tworzenie konceptów kreatywnych.
– Bardzo się cieszę, że Bartek wesprze naszą agencję swoim doświadczeniem i talentem. Jestem przekonany, że z jego pomocą rozwiązania, które oferujemy naszym klientom w zakresie marketingu zintegrowanego zyskają nową wartość. – mówi Mateusz Walaszczyk, client service director w Cape Morris.
Zobacz również
Bartosz Krawczyński pracuje w branży reklamowej od 2007 roku. Ma na swoim koncie projekty dla m.in.: STOCK, PKO BP, AXA, Wedel, Volvo, Netia, Unilever, Polkomtel, Warka, Lotos. W latach 2007-2010 zdobywał doświadczenie w zakresie projektowania graficznego w firmie Unigroup. W 2011 roku objął stanowisko Art Directora w agencji The Digitals, a następnie 2013 r. awansował na stanowisko seniorskie. W firmie należącej do Grupy S/F pracował aż do 2019 r. W międzyczasie na krótko związał się z agencją OS3.
Bartosz Krawczyński ma na swoim koncie m.in. nagrody Effie dla klientów AXA Polska i Amundsen Vodka. Studiował na Politechnice Warszawskiej oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach