Basia Jagoda była wcześniej związana jako PR manager z agencją ECHO Marketing, w której ewoluowała z PR-u w kierunku content marketingu i to stało się jej głównym obszarem działania. Współpracowała z łódzkim software housem BinarApps. Jako PR manager działała też dla agencji kreatywnej MOSQI.TO oraz agencji Imagine. Od 2 lat prowadzi projekty komunikacyjne pod własną marką Mrs. PR – konsultuje głównie firmy z branży IT i marketingu internetowego.
Adam Trojańczyk ma w swoim portfolio imponującą listę projektów. Współpracował z międzynarodowymi firmami: od strefy ekonomicznej w Meksyku, przez firmy w USA, po firmy z Japonii i Australii. Zarządzał własnym software housem, a w ciągu ostatniego roku był mentorem i ekspertem w programach akceleracyjnych m. in. łódzkiego Startup Spark. Jest członkiem rady naukowej jedynego w Polsce Technikum Automatyki i Robotyki, członkiem rady programowej w Mikser Inteligentnych Technologii na Uniwersytecie Łódzkim, oraz członkiem zarządu stowarzyszenia pomagającego osobom niepełnosprawnym. Był także doradcą ds. startupów dla Central European Startup Awards. Pisze głównie na swoim blogu, ale współpracuje także z mediami branżowymi i pisze książki.
Zobacz również
Inwedo otwiera się na nowe kompetencje
Inwedo to zespół zaangażowany w tworzenie aplikacji i produktów cyfrowych, które pomagają pracować i zarządzać bardziej efektywnie. Do kluczowych projektów należą:
- oprogramowanie, które pozwala zarządzać bezpieczeństwem w sklepach Decathlon,
- aplikacja Zbiletem.pl obsługująca sprzedaż dziesiątków tysięcy biletów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach w Polsce,
- zarządzanie produkcją tego, co jemy na co dzień, dzięki aplikacji Green Food,
- narzędzia, dzięki którym powstają nasze ulubione amerykańskie seriale Netflixa – w studiu amerykańskiego Pixomondo.
– Myślę, że tworzenie oprogramowania to już za mało. Misją IT jest skupienie się przede wszystkim na rozwiązaniach technologicznych, które pozwolą dostosowywać się do szybko zmieniającej się rzeczywistości. W Inwedo wiemy, jak łączyć technologiczne talenty z dogłębnym zrozumieniem procesów i sposobów działania firm. Dzięki temu jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialność za powstające rozwiązania i to pomaga nam budować długofalowe relacje. Dlatego mam ogromny przywilej zaprosić do współpracy Adama, który wnosząc swoje kilkunastoletnie doświadczenie w IT, wpisuje się idealnie w wartości Inwedo. Wierzę, też że mamy wartościowe historie do opowiedzenia – choćby o tym, jak oprogramowanie może przyczynić się do poprawy jakości gleby na tysiącach hektarów pól w Szwecji. I dlatego cieszę się że mogę współpracować z Basią, jedną z najlepszych narratorek historii, jaką znam – mówi Krzysztof Karolczak, founder i head of growth w Inwedo.
Basia Jagoda jak content marketing manager skupi się w Inwedo na działaniach content marketingowych. Adam Trojańczyk jako head of business development będzie wspierał rozwój firmy w zakresie pogłębiania partnerskich relacji z klientami, wartości biznesowej w projektach oraz dbania o rozwój i powstawanie nowych zespołów w Inwedo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing