…muzyczne doświadczenie, jakiego nie przeżyli nigdy wcześniej.
Dwa dni ekstremalnej muzycznej przygody przeżyli uczestnicy festiwalu Bass Drop, który odbył się w październiku tego roku w Las Vegas w USA. Na zaproszenie Desperadosa wzięły w nim udział 74 osoby z całego świata, w tym także z Polski. Zwieńczeniem wydarzenia był specjalny lot, podczas którego festiwalowicze unosili się w samolocie pozbawionym grawitacji i imprezowali w stanie nieważkości.
Zobacz również
Festiwal w przestworzach
Muzyka EDM (electronic dance music) i ekstremalne warunki dla ludzkiego organizmu wywołały zupełnie niewyobrażalny efekt bass drop. Muzyczny bass drop jest jak rollercoaster, to jedno z najintensywniejszych fizycznych doświadczeń, które dźwięk może nam dostarczyć. Zaś Desperados podbił jego moc podwójnie.
Specjalnie przygotowany samolot, wyposażony w nagłośnienie i eksperymentalny pokaz świateł, zabrał grupę ludzi wybranych przez Desperadosa i wzbił się w powietrze. W miarę, jak unosił się w przestworza, bit serwowany przez didżeja na pokładzie narastał. Prawdziwa zabawa zaczęła się, gdy samolot osiągnął wysokość 9 km. Wtedy nadeszło najsilniejsze uderzenie basu, a równocześnie samolot zaczął gwałtowanie opadać, wprowadzając wszystkich w stan nieważkości.
By wzmocnić doznanie bass drop bez grawitacji, Desperados zaprosił do współpracy przy tym projekcie znanego amerykańskiego neurobiologa Daniela Levitina. Naukowiec konsultował z astronautami z NASA to jak odbierany jest dźwięk w stanie nieważkości, a następnie współpracował z didżejem Mike’iem Cervello przy tworzeniu specjalnego setu muzycznego, który spotęguje wrażenie rozciągającego się czasu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Desperados kreatywnie inspiruje
– 20 lat temu Desperados tworząc piwo o smaku tequili, odrzucił wszystkie obowiązujące wcześniej zasady. Od tamtego momentu niezmiennie podążamy tym szlakiem i robimy wszystko inaczej. Desperados Bass Drop to dla naszych fanów nowy wymiar muzycznego doświadczenia i możliwość sprawdzenia, jak smakuje niepokorna natura naszej marki – mówi Anna Bizoń, Global Brand Director Desperados. Bass Drop jest częścią globalnej kampanii Desperadosa „Release your Inner Tequila”, w której marka eksperymentuje z muzyką i dostarcza konsumentom unikalnych doświadczeń w tym obszarze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
By wziąć udział w festiwalu bez grawitacji, trzeba było najpierw udowodnić, że ma się w sobie wystarczająco dużo Inner Tequili, o której mówi Desperados. W tym celu powstała specjalna aplikacja Inner Tequila Scanner, która analizowała treści publikowane przez użytkownika w social mediach i na ich podstawie wskazywała, co pozytywnie go wyróżnia, które jego posty mają najwięcej Inner Tequili i jak zwiększyć jej poziom.
Spośród ponad 6500 zeskanowanych osób z Polski, do Las Vegas poleciały tylko trójka uczestników, które wykazały się największym przyrostem Inner Tequili. W muzyczną podróż bez grawitacji Desperados zaprosił też dwoje polskich influencerów. Karolina Gilon oraz dj i producent muzyczny Ment XXL relacjonowali Bass Drop w swoich mediach społecznościowych. Z tego niezwykłego festiwalu w przestworzach powstał film, który można już oglądać na kanałach społecznościowych Desperadosa: