Za sprawą angażującego formatu reklamowego użytkownik miał możliwość przenieść się w realia interaktywnego serialu kryminalnego ze sobą w roli głównej. Przygotowana komunikacja zawierała udostępniony przez EA materiał filmowy, który dodatkowo został wzmocniony angażującą kreacją.
W zaproponowanym panelu bocznym znalazły się warstwy z informacjami, po których można było się swobodnie poruszać, klikając w przyciski: tryby, mechanika, mapy oraz galeria. Dzięki migracji między odsłonami wewnątrz expanda, użytkownik poznał nie tylko zasady gry, ale również sprawdził miejsce akcji czy przejrzał galerię zdjęć.
Zobacz również
– Muszę przyznać, że kreacja z nawiązką spełniła nasze oczekiwania, ciekawie odzwierciedlając klimat gry – mówi Damian Popkowski, Interaction Executive z MediaCom. Wart pochwały jest również poziom współpracy z Sataku – ani przez moment nie musieliśmy martwić się o żaden aspekt kampanii – dodaje.
Kreację można zobaczyć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing