Przejęcie Clear Channel Europe rozszerzy europejski zasięg działania Grupy Bauer Media i wzmocni jej aktywność związaną z mediami. Dzięki portfolio zdigitalizowanych aktywów, Clear Channel Europe wzbogaci Grupę Bauer Media o dodatkową ofertę na 12 rynkach, w Wielkiej Brytanii, Belgii, Danii, Estonii, Finlandii, Irlandii, Łotwie, Litwie, Holandii, Norwegii, Polsce i Szwecji w tym siedmiu, na których ma już silną pozycję i w pięciu nowych krajach.
Dołączenie Clear Channel Europe poszerzy również ofertę Grupy Bauer Media dla reklamodawców o nowe kanały kontaktu z konsumentami.
Zobacz również
Zespół zarządzający Clear Channel Europe będzie nadal kierował operacjami Out of Home i nadzorował 1400 pracowników.
– Przejęcie Clear Channel Europe stanowi kluczowy krok w realizacji nowej strategii naszej Grupy. Poprzez wzmocnienie naszych podstawowych mediów i powiązanych biznesów, przy jednoczesnym inwestowaniu w cyfrową transformację, ten ruch poszerza nasze możliwości i umacnia pozycję głównego gracza w wysoce konkurencyjnej branży medialnej. Połączenie ofert naszych dwóch firm pozwoli nam dotrzeć do 350 milionów konsumentów za pośrednictwem 200 marek czasopism, 150 marek audio i 110 000 witryn Out of Home w Europie. Rozszerza to zakres naszej oferty dla reklamodawców, dając im z kolei możliwość zwiększenia zasięgu i trafności ich kampanii w coraz bardziej połączonym i cyfrowym świecie. Z niecierpliwością czekamy na przyjęcie zespołu Clear Channel do Grupy Bauer Media. Razem stworzymy kompleksową i innowacyjną ofertę medialną, która zaspokoi zmieniające się potrzeby naszych reklamodawców i odbiorców w całym regionie – mówi Yvonne Bauer, Prezes Zarządu Grupy Bauer Media.
– Cieszymy się, że dołączymy do Bauer Media, aby budować na silnych fundamentach, które stworzyliśmy na europejskich rynkach jako część Clear Channel Outdoor. Niezmiennie dobre wyniki naszych aktywów w Europie Północnej rok do roku podkreślają rosnący popyt na tych rynkach i zaangażowanie naszych zespołów w realizację projektów dla naszych klientów i partnerów – dodaje Justin Cochrane, CEO Clear Channel Outdoor UK & Europe.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing