BBDO dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

BBDO Warszawa przygotowało kampanię społeczną której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.
O autorze
1 min czytania 2016-11-24

Nadchodzące święta Bożego Narodzenia sygnalizują coraz liczniejsze komercyjne kampanie reklamowe.

Jednak czas, którego większość z nas radośnie i niecierpliwie wyczekuje, dla osób starszych i samotnych jest momentem szczególnie trudnym. To chwila, w której poczucie braku bliskości i emocjonalnego ciepła jest wyjątkowo dotkliwe.

Dlatego właśnie w okresie przedświątecznym stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” postanowiło przypomnieć o losie osób starszych i samotnych. Stowarzyszenie przeciwdziała osamotnieniu osób starszych, m. in. organizując dla nich wspólne kolacje wigilijne. Jednak podstawowa działalność stowarzyszenia ma charakter całoroczny: to wyzwalanie osób starszych z samotności dzięki sieci współpracujących wolontariuszy.

Promowanie idei pomocy osobom dotkniętym przez samotność Stowarzyszenie powierzyło agencji BBDO Warszawa, która opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej. Jest to pierwszy projekt realizowany przez BBDO Warszawa dla stowarzyszenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje dwa filmy emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie, spoty radiowe, kampanię digital, oraz reklamy prasowe.

Realizację kampanii wsparły od strony produkcyjnej: studio filmowe Papaya oraz studia postprodukcyjne: Televisor i Efektura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona internetowej kampanii, poprzez którą najłatwiej wesprzeć akcję: podarujwigilie.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W załączniku materiały związane z kampanią akcję autorstwa BBDO Warszawa:

  • spoty TV/ online
  • materiały print