BE7 ruszyła z kampanią emolientów z portfolio OCEANIC S.A.

Agencja strategiczno-kreatywna BE7, wygrała przetarg i realizuje kampanię wizerunkowo-sprzedażową dla marki Oillan.
O autorze
1 min czytania 2017-04-13

Oillan to marka emolientów z portfolio OCEANIC S.A., wyróżniająca się unikalnym poziomem bezpieczeństwa produktów, które jako jedyne na rynku badane są z udziałem alergików. Podkreślając jej główne wartości BE7 zaproponowała nowy claim marki „Emolienty BIS, bezpieczne i skuteczne”.

W tym roku marka Oillan postawiła na promocję linii dla maluchów: serii Baby dla skóry zdrowej, do stosowania już od 1. dni życia oraz serii Med + dla skóry z dermatozami. Komunikacja opracowana przez BE7 „Spokojnie, Oillan jest przy Tobie”, doskonale odpowiedziała na potrzeby marki. Hasło nawiązuje do słów wypowiadanych do dziecka, z zapewnieniem, że wszystko będzie dobrze. Jest to symbol troski, opieki i bezpieczeństwa.

Do realizacji kampanii on-line BE7 zaprosiła swojego zaufanego partnera – agencję interaktywną NuOrder. Kampania performance wystartowała 1 kwietnia bieżącego roku, obejmując: Search, GDN, YT, Facebook, Instagram, kampanię z udziałem influencerów na blogach, vlogach i Instagramie oraz jawną kampanię na forach internetowych.

Główną osią działań jest zasięgowa akcja sprzedażowo-konkursowa „Oillan kupujesz, podwójnie zyskujesz!”. Pierwsze 3000 osób, które kupi w aptece stacjonarnej produkty Oillan Baby lub Med + za 70 zł, otrzyma dowolne produkty marki Oillan (linie Baby, Med +, Mama, Protect, Balance, Active, Intima) o wartości do 70 zł. Na stronie konkurs.oillan.pl podczas wypełniania formularza uczestnicy akcji mają możliwość zdobycia więcej atrakcyjnych nagród jeżeli dodatkowo odpowiedzą na pytanie konkursowe „Jak Oillan zapewnia spokój Tobie i Twojemu maluszkowi?”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja BE7 jest autorem strategii komunikacji, działań wizerunkowych, KV i wszystkich nośników, a jej partnerska agencja NuOrder odpowiedzialna jest za opracowanie i przeprowadzenie działań on-line, w tym zasięgowej akcji sprzedażowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing