Liczba subskrybentów w 2018 r. vs 2017 wzrosła o 71%, w 2019 vs 2018 r. już o 80%, a pierwszy kwartał 2020 r. to wzrost o kolejne 22%. Dzięki temu, BeActiveTV osiągnęła blisko 60.000 płatnych subskrypcji na miesiąc. Wpływy sprzedażowe w 2017 r. przekroczyły 1 mln zł, w roku 2018 – 4 mln zł, a w roku 2019 wyniosły ponad 8 mln zł. Subskrybenci to w 85% kobiety, z czego 45% stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-34 lata.
– Niewątpliwie sukces BeActiveTV to zarówno jakość treningów, ich szeroki wybór od zestawów ćwiczeń ogólnych po treningi koncentrujące się na konkretnych partiach ciała, jak też wyzwania, czyli plany treningowe na dłuższe okresy czasu, w tym wyzwanie 90 Dni, przy którym można korzystać ze wsparcia mojej książki. Bardzo ważną rolę odgrywa również motywacja i wsparcie, którą ta platforma zapewnia, dzięki społeczności osób ćwiczących wspólnie i mogących dzielić się swoimi efektami w drodze do zdrowia i sprawności fizycznej oraz nowej sylwetki – mówi Ewa Chodakowska.
Zobacz również
Ofertę BeActiveTV stanowią autorskie programy treningowe Ewy Chodakowskiej oraz trenerów współpracujących z Bebio – łącznie to biblioteka 38 filmów, która stale się powiększa. Oprócz treningów wideo na platformie znajduje się blog z ponad 65 artykułami na temat fitnessu, motywacji, odżywiania i psychologii; można zobaczyć metamorfozy użytkowniczek oraz obejrzeć wywiady z Fajterkami – kobietami, które osiągnęły swój cel z BeActiveTV. Użytkownicy mogą wybrać jeden z 4 pakietów, dających dostęp do wszystkich materiałów na jeden miesiąc za 29,99 zł, trzy miesiące 69,99 zł (płatność jednorazowa) lub 59,99 zł (prenumerata odnawialna) oraz na rok w cenie 229 zł.
Spółka przewiduje, że platforma odnotuje kolejne duże wzrosty w bieżącym roku, tym bardziej, że planowane jest poszerzenie liczby unikalnych treningów dostępnych w BeActive TV.
– Mamy w planie sukcesywnie rozwijać kontent zawarty na platformie zarówno o treningi Ewy, jak i nowych trenerów. Pojawi się też kilkaset dodatkowych nagrań wideo z pojedynczymi ćwiczeniami, adresowanymi również do mężczyzn. W planach są również streamingi treningów na żywo – zapowiada Lefteris Kavoukis, Prezes Zarządu BeBio sp. z o. o.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing