Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.
Zobacz również
Gościnią kolejnego odcinka jest influencerka silver generation Beata Borucka znana w social mediach pod pseudonimem Mądra Babcia.
Dagmara i Emilia ze swoją rozmówczynią rozmawiają o obecności pokolenia silver w social mediach i o tym, czym jest dla niego influencer marketing i jak z niego korzysta. Poruszają również tematy związane z wchodzeniem w wiek dojrzały i potrzebami osób po 60 r.ż. Dyskutują także o postrzeganiu przez nich dzisiejszego świata.
– Świadome bycie babcią okazało się dziura społeczną, którą wypełniłam w sposób lawinowy – komentuje Beata Borucka swój sukces.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Ponadto gościni podcastu zdradza swoje podejście do popularnej obecnie na social mediach medycyny estetycznej. Wprost mówi, iż uznaje tę dziedzinę jako część psychiatrii. Dlaczego? Tego dowiecie się z najnowszego odcinka!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.