Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.
Zobacz również
Gościnią kolejnego odcinka jest influencerka silver generation Beata Borucka znana w social mediach pod pseudonimem Mądra Babcia.
Dagmara i Emilia ze swoją rozmówczynią rozmawiają o obecności pokolenia silver w social mediach i o tym, czym jest dla niego influencer marketing i jak z niego korzysta. Poruszają również tematy związane z wchodzeniem w wiek dojrzały i potrzebami osób po 60 r.ż. Dyskutują także o postrzeganiu przez nich dzisiejszego świata.
– Świadome bycie babcią okazało się dziura społeczną, którą wypełniłam w sposób lawinowy – komentuje Beata Borucka swój sukces.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ponadto gościni podcastu zdradza swoje podejście do popularnej obecnie na social mediach medycyny estetycznej. Wprost mówi, iż uznaje tę dziedzinę jako część psychiatrii. Dlaczego? Tego dowiecie się z najnowszego odcinka!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.