Beata Kucejko-Pełka awansowała na stanowisko brand marketing director na region REEMEA w Grupie LEGO

Od 1 stycznia br. stanowisko brand marketing director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Beata Kucejko-Pełka będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2023-01-11

Beata Kucejko-Pełka od 2019 roku obejmowała stanowisko dyrektorki marketingu LEGO na region Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich, będąc odpowiedzialną za strategię, komunikację marketingową, media, digital i wszelkie działania w zakresie trade marketingu. Launch nowej globalnej platformy „Rebuild the World”, otwarcie sześciu własnych sklepów LEGO w największych 5 miastach w Polsce, rozwój strategii marki LEGO dedykowanej dorosłym, produkcja programu telewizyjnego „LEGO Masters” czy nagradzana wielokrotnie na międzynarodowych największych festiwalach aktywacja „Zielone Instrukcje” to przykłady projektów jakie przeprowadziła jako liderka z zespołem LEGO. Jest też prekursorką marketingu opartego na tworzeniu wartości dla konsumenta.

Pomysłodawczyni lub współtwórczyni wielu zintegrowanych lokalnych projektów komunikacyjnych dla marki LEGO nagradzanych w branżowych konkursach, lokalnych tj. Effie Awards, Mixx Awards, KTR, Złote spinacze, jak i międzynarodowych ONE Show, D&AD London LIA czy Cannes Awards i innych.

Wcześniej, przez blisko 12 lat, Beata Kucejko-Pełka była związana z Mondelez/Kraft Foods, gdzie budowała wizerunek i skuteczne działania marketingowe dla najważniejszych marek koncernu, takich jak Milka, Delicje, Prince Polo, Jacobs i Toblerone.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj