TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Beatbox Kids zwycięzcą Virgin Mobile Academy!

Jury Virgin Mobile Academy 2015/2016 przyznało 100 000 złotych autorowi projektu Beatbox Kids na rozwój swojego biznesu w dziedzinie kultury i sztuki. Projekt z sukcesem przeszedł przez wszystkie etapy konkursu, pokonując niemalże 600 rywali. Przyznano również 3 wyróżnienia w wysokości 5 000 złotych
O autorze
1 min czytania 2016-06-27

23 czerwca w Warszawie, spośród 15 finalistów, został wyłoniony zwycięzca II edycji Virgin Mobile Academy. Towarzyszyło jej hasło: “Richard’s Art of Business”, będące bezpośrednim nawiązaniem do twórcy globalnego koncernu Virgin, Sir Richarda Bransona.

Wspieranie start-upów jest wpisane w DNA marki Virgin. Dlatego przy organizacji Virgin Mobile Academy przyświecały nam 2 cele – rozwój wiedzy osób przedsiębiorczych, działających w obszarze kultury i sztuki oraz wsparcie finansowe pomocne w rozwinięciu danej inicjatywy. Nagrodę główną – kwotę 100 tys. złotych – wygrał projekt, który zdaniem niezależnego jury ma największy potencjał biznesowy oraz dowodzi, że kultura i sztuka może być rentownym przedsięwzięciem. Niesie ze sobą również wartościową misję i odpowiada na realne potrzeby – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom, finaliści oraz uczestnicy drugiego etapu, zyskali doświadczenia, które pomogą im rozwijać swoje projekty i stać się bardziej atrakcyjnymi dla potencjalnych inwestorów – podsumowuje.

Zwycięzca i 3 wyróżnienia

Zwycięski projekt, którego autorem jest Patryk „TikTak” Matela, został wyłoniony z grona 15 finalistów. Beatbox Kids łączy w sobie kulturę i biznesowe podejście z wartościową misją społeczną. Założeniem projektu jest uczenie dykcji, poprawnego oddychania oraz poczucia rytmu poprzez warsztaty beatboxowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Żyję beatboxem od dawna, jednak udział w konkursie pozwolił mi rozwinąć pomysł na biznes i wyzwolił jego potencjał. W planach mam stworzenie aplikacji mobilnej, która umożliwi rodzicom pracę z dziećmi we własnym zakresie. Nagrodę przeznaczę również na prowadzenie programów pilotażowych w szkołach, współpracując z logopedami, aby projekt zbierał dobre opinie i cały czas się rozszerzał – mówi Patryk „TitTak” Matela.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie gali wyróżniono również trzy projekty. Culture Club to innowacyjna aplikacja mobilna, pozwalająca na współdzielenie pasji do kultury i sztuki z innymi. Pożar w burdelu jest niezależnym kabaretem literackim. Pełne dobrej energii Radio On zostało stworzone z myślą o społeczności onkologicznej.

Zwycięzcę oraz wyróżnione projekty wyłoniło niezależne jury, w składzie Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile Polska, Bogna Świątkowska – prezes Fundacji Bęc Zmiana, Andrzej Pągowski – artysta-grafik, Mikołaj Komar – fotograf i redaktor naczelny KMAG oraz Grzegorz Marczak – redaktor naczelny Antyweb.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do konkursu zostało zgłoszonych blisko 600 projektów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się