Szczęk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Zarządzenie Zasobami Ludzkimi, kończył również dziennikarstwo na uczelni prywatnej.
Daniel z branżą reklamową związany jest nieprzerwanie od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach Schulz Brand Friendly, S4, Opcom, Brandman i Eskadra.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ciągu ponad 10 lat pracy w reklamie współpracował w dłuższej perspektywie czasu z takimi markami jak m.in.: Mitsubishi, Netto, OLT Express, Galeria Krakowska, LOT czy Lotos. Odpowiadał również za realizację ponad 30 kampanii łączonych ATL, BTL i digital dla marek takich jak Oranżada Hellena, Red Bull, PKP, UOKiK, BPH, Cinema City, KRBRD, Mazda czy Tantum Rosa.
W BeDigital Szczęk będzie odpowiedzialny za rozwój agencji i jej kompetencje w zakresie kampanii ATL i BTL, w tym produkcji filmowych.
To kolejne wzmocnienie działu kreacji BeDigital w ciągu ostatnich 7 miesięcy. W sierpniu ubiegłego roku do agencji dołączyli również Marcin Nurkiewicz, senior copywriter z 15 letnim stażem w branży reklamowej oraz graphic designer Elżbieta Stećko.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing