Dla marki DrWitt Agencja opracowała nową koncepcję komunikacji na Facebooku oraz Instagramie w stylu „street”, nadając wyrazistego charakteru. Współpraca obejmuje kreację, obsługę profili, a także tworzenie materiałów video.
Komunikacja marki Alcalia będzie kontynuowana w dotychczasowym stylu z naciskiem na eksperckość oraz podkreślanie zalet wody zasadowej. Zmiany będą dotyczyły zwiększenia ilości contentu video, który BeDigital przygotowuje we współpracy z Klientem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]