Wśród kluczowych rozwiązań, o które oparta jest platforma Beemail, znajduje się moduł zautomatyzowanych maili warunkowych pozwalający na definiowanie indywidualnych dla poszczególnych konsumentów ścieżek zakupowych. W zależności od zachowań odbiorców, zarejestrowanych w mailingu lub na stronach docelowych, otrzymują oni kolejne wiadomości, których treść dostosowana jest do ich preferencji. W efekcie skuteczność takich kampanii jest nawet o kilkaset procent wyższa niż standardowych newsletterów.
Inne istotne wprowadzone w Beemailu nowości to m.in. moduł pogłębionej analizy, prezentujący szczegółowo wskaźniki konwersji na sprzedaż, rozwiązania służące poprawianiu efektywności kreacji wiadomości e-mail (testy A/B, spam-test oraz moduł analizy kodu HTML) oraz zaawansowane filtry. Platforma umożliwia także ratargetowanie kampanii oraz gromadzenie leadów sprzedażowych Facebooka i dedykowanych landing pages.
Zobacz również
„Prace nad Beemailem trwały ponad dwa lata i zaangażowały kilkunastoosobowy zespół doświadczonych Programistów” – mówi Grzegorz Chyliński, Prezes Spółki. „Teraz za cel stawiamy sobie ciągłe wprowadzanie kolejnych nowych rozwiązań, które będą bezpośrednio przekładać się na wzrost sprzedaży po stronie naszych klientów” – dodaje Chyliński.
Korzystanie z Beemaila różni się zasadniczo od sposobu korzystania ze zwykłych narzędzi do e-mail marketingu. Podporządkowanie wszystkich funkcji celom sprzedażowym przekłada się na odmienny interfejs i umożliwia szybszy dostęp do najważniejszych modułów systemu.
W związku z debiutem platformy Beemail uruchomiony został już serwis www.beemail.pl zawierający szczegółowy opis jej możliwości, multimedialne prezentacje oraz bazę wiedzy, która skupia wszystkie istotne informacje dotyczące prowadzenia działań e-mailingowych w branży e-commerce. Umożliwia on także założenie darmowego konta w systemie, pozwalającego na przetestowanie wszystkich jego możliwości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing