Program został wdrożony 20 marca 2020 r. W ramach projektu, firmy Polpharma, Belvedere i Herbapol dostarczają posiłki regeneracyjne wraz z sokami i herbatami dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników, farmaceutów i pracowników służb medycznych, wyrażając w ten sposób ogromne uznanie dla ich zaangażowania i heroizmu. W ciągu miesiąca przekazano placówkom 20.000 pełnowartościowych obiadów, co daje blisko 700 porcji dziennie. Ze względu na ogromne potrzeby służby zdrowia program będzie kontynuowany. Łącznie zostanie dostarczonych prawie 40.000 posiłków.
– Wszyscy stanęliśmy w obliczu ciężkiej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa. Kluczową rolę odgrywa obecnie służba zdrowia, która każdego dnia toczy walkę o nasze zdrowie i nierzadko życie. Zdajemy sobie sprawę, w jak trudnych warunkach ta batalia się rozgrywa – z ograniczonym kontaktem z bliskimi, brakiem czasu na chwile wytchnienia. Bez wahania zatem dołączyliśmy do inicjatywy pana Jerzego Staraka, właściciela Polpharmy, związanej z codziennym dostarczaniem posiłków regeneracyjnych do punktów medycznych. Posiłki opracowane we współpracy z dietetykiem skomponowane są z najwyższej jakości produktów i urozmaicone pod względem smaku i wartości odżywczych. Poprzez naszą pomoc chcemy nie tylko wesprzeć, ale i wyrazić podziw dla naszych pierwszoplanowych bohaterów – mówi Artur Zymerman, dyrektor generalny Grupy Belvedere.
Zobacz również
Do przygotowania obiadów zostanie zużytych 8 ton produktów wysokobiałkowych, 10 ton warzyw i dodatków skrobiowych. Wszystkie produkty wchodzące w skład posiłków pochodzą od lokalnych dostawców, z którymi Belvedere współpracuje na co dzień.
Posiłki przygotowywane są przez 25 kucharzy z utrzymaniem najwyższych standardów jakości, zgodnie z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zaleceniami WHO w kwestii zachowania szczególnej higieny. Kucharze pracują w jednorazowych rękawiczkach lateksowych, maseczkach oraz specjalnych ubraniach ochronnych.
Programem objętych zostało 11 warszawskich ośrodków medycznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing