Tym razem marka Ben & Jerry’s postanowiła wykorzystać swoją pozycję oraz zasięgi do walki o lepsze jutro. Australijski oddział popularnego producenta lodów nawiązał współpracę z organizacjami 350.org Australia i Climate Council i ruszył z akcją pod hasłem „Un-fudge our future”, której celem jest przekonanie rządu państwa do rezygnacji z dalszego wykorzystywania paliw kopalnych.
W ramach kampanii marka wypuściła nowy smak lodów wegańskich – „Un-fudge our future” to bowiem połączenie czekolady, masła orzechowego, brownie oraz pokruszonych orzechów. Co ciekawe, na niektórych opakowaniach lodów umieszczono apele do australijskich polityków o to by, „wykorzystanie paliw kopalnych stało się historią”.
Zobacz również
PS
Na początku roku Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll’d”, które z pewnością umilą taki wieczór.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2018 roku Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.