Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ben & Jerry’s na opakowaniach lodów apeluje do australijskich polityków o rezygnację z wykorzystywania paliw kopalnych

Ben & Jerry’s na opakowaniach lodów apeluje do australijskich polityków o rezygnację z wykorzystywania paliw kopalnych
Australijski oddział Ben & Jerry’s we współpracy z 350.org Australia i Climate Council ruszył z nową akcją pod hasłem „Un-fudge our future”. W jej ramach marka i organizacje apelują do polityków o rezygnację z dalszego wykorzystania paliw kopalnych.
O autorze
1 min czytania 2020-08-21

Tym razem marka Ben & Jerry’s postanowiła wykorzystać swoją pozycję oraz zasięgi do walki o lepsze jutro. Australijski oddział popularnego producenta lodów nawiązał współpracę z organizacjami 350.org Australia i Climate Council i ruszył z akcją pod hasłem „Un-fudge our future”, której celem jest przekonanie rządu państwa do rezygnacji z dalszego wykorzystywania paliw kopalnych. 

W ramach kampanii marka wypuściła nowy smak lodów wegańskich – „Un-fudge our future” to bowiem połączenie czekolady, masła orzechowego, brownie oraz pokruszonych orzechów. Co ciekawe, na niektórych opakowaniach lodów umieszczono apele do australijskich polityków o to by, „wykorzystanie paliw kopalnych stało się historią”. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku roku Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll’d”, które z pewnością umilą taki wieczór.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2018 roku Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się