Dla marki Betclic w ramach konkursu powstanie aż 8 filmów. Będą to nie tylko produkcje reklamowe, ale również filmy dokumentalne i teledysk.
– Betclic jest znany z realizacji wyjątkowych, kreatywnych koncepcji reklamowych. Zaangażowanie w projekt Papaya New Directors w naturalny sposób wpisuje się w charakter naszej marki i jest kontynuacją wyznaczonego kierunku. Jesteśmy przekonani, że pod parasolem Betclic powstaną wyjątkowe produkcje oparte o ciekawe pomysły, a swoją obecność w branży zaakcentują utalentowani twórcy, dla których będzie to początek owocnej kariery – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic w Polsce.
Zobacz również
Po raz pierwszy z konkursem współpracuje również marka Sizeer. Prace nad wspólnym projektem już się rozpoczęły.
– Dla marki Sizeer rok 2023 to przede wszystkim opowieść o człowieku i jego wielowymiarowości odpowiedzialności za świat, który nas otacza i za siebie nawzajem. Współpraca z Papaya New Directors jest dla nas więc naturalnym wyborem, spójnym z DNA Sizeer i potrzebami ZAlpha. Dawanie przestrzeni młodym twórcom, autentyczność, zaangażowanie i partnerskie podejście, to nie tylko cechy, które charakteryzują Papaya i ich autorską inicjatywę – to także wartości, które na co dzień przyświecają właścicielowi marki Sizeer – powiedziała Renata Stanasiuk, marketing director, marketing investment Group.
Organizatorzy informują, że trwają rozmowy z kolejnymi markami i niebawem zostaną ogłoszeni kolejni partnerzy projektu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Betclic i Sizeer to wyjątkowi partnerzy – stawiają na kreatywność i autentyczność przekazu. Mają chęć do tworzenia nie tylko wyróżniającej się komunikacji, ale również wspierają nowych twórców. Jesteśmy niezwykle podekscytowani na współpracę przy tym projekcie – komentuje Magda Ignatowicz, head of development, która w zespole Papaya New Directors odpowiada za rozwój inicjatywy i relacje z partnerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
10. edycja konkursu
W nowej formule Papaya New Directors organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy zrealizują filmy dla partnerów. Nie oznacza to jednak, że konkurs zamyka się na nowe talenty. Każdy może zgłosić się do inicjatywy, przesyłając swoje prace przez formularz na stronie.
A ci reżyserzy i reżyserki, których dotychczasowe realizacje przekonają organizatorów, zostaną zaproszeni do zaprezentowania kompletnej wizji reżyserskiej na zadany temat. W tej edycji to partnerzy konkursu, na podstawie stworzonych treatmentów zdecydują, kto zrealizuje dla nich filmy. O produkcję filmów zadba zespół Papaya Films.
Wszystkie filmy zrealizowane w 2023 roku od stycznia do października, zostaną zakwalifikowane do etapu konkursowego i będą miały szansę powalczyć o nagrody pieniężne podczas finałowej gali pod koniec 2023 roku.