Tegoroczna edycja pod hasłem BETTER COMMS skupi się zarówno na odpowiedzialności branży marketingowej i komunikacji ESG, jak i zwiększaniu jej jakości oraz kreatywności.
Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowane już po raz czternasty, to jedyne tego typu wydarzenie w Poznaniu, które sprawnie łączy teorię marketingową z praktyką. Udział w nim jest bezpłatny, co czyni je dobrą okazją do poszerzenia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz poznania aktualnych trendów w świecie reklamy i komunikacji.
Zobacz również
Spotkanie organizowane przez Q&A Comms skierowane jest nie tylko do osób, które są profesjonalistami w obszarze marketingu, ale także do tych, którzy dopiero taką przygodę zaczynają. Nadchodzące wydarzenie może również zainteresować osoby zajmujące się w swoich organizacjach tematyką ESG.
– Marketerzy mają niepowtarzalną szansę – dzięki komunikacji w nurcie ESG – wpłynąć na budowanie wartości marek. W ramach corocznego spotkania pokażemy, jak robią to najlepsi na świecie, wykorzystując przewagę płynącą z rozwiązań z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz – ciągle rosnący poziom akceptacji społecznej dla tego typu działań – Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms.
Komunikacja w dobie ESG
Celem tegorocznej edycji wydarzenia jest pokazanie, jak odpowiedzialna komunikacja – autentyczna, transparentna, wpływająca na postawy ludzi oraz wdrażanie proekologicznych praktyk mogą stać się kluczowymi elementami strategii marketingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Uczestnicy wezmą udział w debacie z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Przyjrzą się również temu, jak światowe brandy realizują idee zrównoważonego rozwoju poprzez kampanie, które z jednej strony budują pozycję firmy na rynku, a z drugiej zmieniają przyszłość naszej planety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Firmy, które wdrażają strategie ESG, zdobywają przewagę nad konkurencją, lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów i napędzają rzeczywiste zmiany. W Q&A Comms dbamy o to, aby komunikacja marek oraz działania marketingowe były skuteczne i kreatywne, a także odpowiedzialne. Obserwujemy, że takie podejście zyskuje coraz większe uznanie w naszej branży i chcemy podjąć na ten temat dyskusję. Podczas spotkania 21 października porozmawiamy m.in. o greenwashingu, greenhushingu czy wpływie działań ESG na wizerunek marki – mówi Jakub Olachowski, Head of Strategic Development w Q&A Comms.
Liderzy branży o przyszłości marketingu
W tegorocznej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting udział wezmą specjaliści i specjalistki, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą oraz postarają się odpowiedzieć na pytania, jak dobry marketing pomaga dbać o planetę i czym może być „lepsza komunikacja”. Wśród nich:
- Artur Cichoń – Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl;
- dr Karolina Adamska-Woźniak – Dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci;
- Paweł Niziński – Współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners;
- Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy;
- Zbigniew Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation-Sustainability Executive kształtujący „corporate start-ups”;
- Katarzyna Czarska – ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18:00 w poznańskiej Auli Artis i potrwa ok. 3 godziny. Zaplanowane są pokazy kampanii nagrodzonych na tegorocznym Cannes Lions International Festival of Creativity, panele dyskusyjne oraz sesja Q&A. Ilość miejsc jest ograniczona – bezpłatną wejściówkę można odebrać na stronie: https://app.evenea.pl/event/qacomms/.
Zdjęcie główne: mat. pras.