Utwór zatytułowany „Better Days” został napisany przez wielokrotnie nagradzanego kompozytora Jasona „Poo Bear Boyda” oraz Jareda Gutstadta, CCO firmy muzycznej Jinglepunks. Korzystając z ponad 200 depresyjnych postów udało im się stworzyć piosenkę, której celem jest promocja zdrowia psychicznego.
Pomysł na ten niecodzienny projekt powstał w związku z wynikami badań, które pokazały, że prawie jedna na pięć osób w USA zmaga się z problemami psychicznymi. Utwór „Better Days” ma więc za zadanie uświadomić im, że nie są w tym sami i zawsze znajdzie się dla nich pomoc, gdy tylko będą tego potrzebować.
Zobacz również
Piosenka znalazła się już na platformach Spotify, iTunes oraz iHeart.
Za realizację odpowiadają agencje Goodby Silverstein & Partners i Giant Spoon.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Brytyjska edycja magazynu Rolling Stone postanowiła rozpocząć walkę z depresją wśród młodych ludzi. W ramach kampanii stworzono specjalny algorytm, który ma za zadanie wyszukiwać w postach na Twitterze przejawów depresji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nikt nie lubi niezręcznej ciszy. W rzeczywistości zwykle staramy się tego uniknąć. Czasami jednak niezręczna cisza może być dobrym momentem na rozmowę z przyjacielem na temat jego zdrowia psychicznego.