Od marca br. better. gaming agency zajmuje się działaniami public relations i kampaniami marketingowymi dla produktów Samsung Memory. Agencja opracowała strategię komunikacji i będzie odpowiedzialna za jej wdrożenie w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
– Gamingowe doświadczenie better. w wielu krajach oraz kreatywne podejście do przygotowania strategii idealnie wpisuje się w nasze cele na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zespół better. dobrze rozumie potrzeby współczesnych, cyfrowych nomadów i wie jak łączyć pasję z odpowiednim sprzętem. Wierzymy, że wspólnie uda nam się osiągnąć wszystkie zaplanowane cele i nawet więcej – mówi Olga Migas-Caputa, marketing specialist w Samsung Electronics.
Zobacz również
– Wszystko co mam, noszę przy sobie – ten cytat jońskiego filozofa Biasa z Prieny idealnie opisuje nasz dzisiejszy świat. Czujemy się cyfrowymi nomadami i wiemy, jak ważne są nośniki pamięci we współczesnym świecie. Samsung Memory to jeden z liderów jeśli chodzi o dyski w każdej postaci i cieszymy się, że będziemy mogli przekuć nasze doświadczenia i pasje w kampanie, które pokażą najlepsze rozwiązania na rynkach europejskich – mówi Michał Kołodziej, chief business officer w better. gaming agency.