…w social mediach.
Za obsługę biura prasowego tegorocznej edycji projektu „Aon Best Employers” odpowiadają Lidia Piekarska, Aleksandra Kaczorowska oraz Izabella Rześniowiecka-Walter. Komunikacją w kanałach społecznościowych zajmuje się Katarzyna Pakuła.
Zobacz również
Aon Best Employers to program prowadzony i rozpoznawalny na całym świecie od ponad 20 lat. Wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy. Tytuł „Aon Best Employer” jest przyznawany wyłącznie w oparciu o wyniki badań pracowników. „Aon Best Employers” to także największe badanie i diagnoza organizacji pod kątem zaangażowania pracowników. Dotąd przebadanych zostało 440 tysięcy pracowników z ponad 1000 polskich firm – o różnej skali działalności i zatrudnienia.
BeyondPR jest agencją komunikacji „360 stopni”, która kompleksowo dba o wizerunek firm, marek, produktów i osób. Działania zespołu cechuje profesjonalizm, rzetelność, zaangażowanie, etyka i dbałość o szczegóły. Agencja pomaga Klientom w realizacji celów poprzez wdrażanie osiągalnych i realistycznych strategii komunikacji, które wpływają na ich rozpoznawalność, wyróżniają na tle konkurencji rynkowej oraz konsekwentnie budują pozytywny wizerunek w grupach docelowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]