Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Bez ale!”: Wyjątkowy Prezent z kampanią na Pride Month

„Bez ale!”: Wyjątkowy Prezent z kampanią na Pride Month
Wyjątkowy Prezent z okazji miesiąca dumy celebruje różnorodność kampanią „Bez ale!”. Czerwcowa kreacja podkreśla, jak ważny jest szacunek, równość i akceptacja. To nie pierwsze działania marki związane z podejmowaniem tematów dotyczących inkluzywności.
O autorze
1 min czytania 2024-06-12

Kampania Wyjątkowego Prezentu: „Bez ale!” ma przypominać o tym, że wszyscy są równi, niezależnie od orientacji, tożsamości płciowej, pochodzenia czy narodowości. Jej hasło jest nawiązaniem do słyszanych wielokrotnie stwierdzeń typu: „Mnie to nie przeszkadza, ale…”, „Jestem tolerancyjny/-a, ale…”.

Marka prowadzi działania komunikacyjne w ramach kampanii na kanałach własnych (stronie internetowej i social mediach) oraz na nośnikach w swoich placówkach – sklepach i na wyspach. Dodatkowo za pośrednictwem IMS w galeriach handlowych Blue City, Posnania czy Złote Tarasy można zobaczyć inkluzywny komunikat, który przypomina o podstawowych wartościach, takich jak akceptacja i szacunek, które należą się każdej osobie.

– W ten sposób chcemy szerzyć wiedzę na temat równości i odpowiedzialnego wspierania osób należących do mniejszości. Chcemy, by różnorodność była traktowana jako coś pozytywnego, okazja do poszerzania swoich horyzontów i uczenia się jeszcze większej wrażliwości na drugiego człowieka. Sami również dążymy do tego, by w naszym słowniku, a co ważniejsze – w myśleniu, nie pojawiało się takie „ale”, dlatego m.in. organizujemy szkolenia dla pracowników na temat inkluzywności i różnorodności – mówi Dominika Cyganowska, Brand Manager w firmie Wyjątkowy Prezent.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kontynuacja kampanii walentynkowej

Kampania „Bez ale!” nie jest pierwszą, podczas której Wyjątkowy Prezent porusza tematy inkluzywności i różnorodności. Można uznać ją za naturalną kontynuację komunikacji walentynkowej „Odważ się mówić: kocham”, która w ubiegłym roku stała się viralem.

Za koncepcję i kreację kampanii „Bez ale!” odpowiada dział marketingu marki Wyjątkowy Prezent. Za implementację komunikatu statycznego w wymienionych galeriach handlowych za pośrednictwem IMS S.A. odpowiada dom mediowy Mediacore Sp. z o.o.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się