Klienci sieci Lidl Polska mogą zawsze bezpiecznie dokonywać zakupów w sklepach stacjonarnych sieci. Bezpieczeństwo i higiena to dla Lidla podstawa. Sieć zapewnia we wszystkich sklepach dostęp do stacji do dezynfekcji rąk, promuje płatności bezgotówkowe, w tym w ramach aplikacji Lidl Plus własną funkcjonalność do płatności mobilnych Lidl Pay, a także kasy pierwszeństwa m.in. dla medyków i wolontariuszy niosących pomoc seniorom. Co więcej zachęca seniorów do zakupów w bezpiecznym dla nich czasie – pomiędzy 10:00 a 12:00 oraz organizuje specjalne promocje tylko dla tej grupy klientów. Pracownicy stosują wymagane środki ochrony osobistej, a zainstalowane ekrany z plexi przy kasach stanowią bezpieczną barierę. Sieć wydłuża również godziny pracy w wybranych placówkach, skutecznie rozładowując ruch w ciągu dnia.
Lidl Polska od zawsze dba o czystość i wysokie standardy bezpieczeństwa swoich sklepów. Teraz dodatkowo bezpieczeństwo i higiena zostały skontrolowane przez niezależną jednostkę certyfikującą. Liczne działania na rzecz czystości i bezpieczeństwa, które możemy zauważyć każdego dnia podczas zakupów zostały potwierdzone przez TÜV Rheinland, jako zgodne z najwyższymi standardami.
Zobacz również
– Każdego dnia dbamy o to aby zapewniać naszym klientom i pracownikom bezpieczne warunki podczas zakupów i pracy we wszystkich sklepach Lidl Polska. Jesteśmy świadomi, jak niezwykle istotna jest obecnie kwestia higieny i bezpieczeństwa, dlatego stosujemy się do wszelkich zaleceń wydawanych przez rząd w związku z epidemią. Od samego początku jesteśmy otwarci na współpracę w zakresie przeciwdziałania covid-19 – już w marcu we wszystkich sklepach Lidl Polska zawiesiliśmy plakaty informacyjne dla klientów, opracowane przez Ministerstwo Zdrowia. Dodatkowo cieszy nas fakt, że kontrola niezależnej jednostki certyfikującej TÜV Rheinland potwierdziła naszą szczególną dbałość o bezpieczeństwo i higienę – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.
TÜV Rheinland Polska to czołowa jednostka certyfikująca na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group, wiodącego dostawcy usług dla przemysłu na świecie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell