„Oferta Orange wykracza poza standardowe usługi operatora telekomunikacyjnego. Dzięki Orange Finanse klienci firmy mogą przy pomocy smartfonów wykonywać za darmo przelewy z własnego telefonu na numer telefonu odbiorcy, brać pożyczki lub płacić w bezpieczny sposób zbliżeniowo za zakupy. W drugiej odsłonie kampanii, trzymając się przyjętego formatu kreatywnego, zwracamy uwagę właśnie na płatności bezgotówkowe.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.
Na potrzeby działań komunikacyjnych agencja Publicis przygotowała dwa spoty telewizyjne. Obydwa są emitowane w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Plakaty są widoczne między innymi na nośnikach zainstalowanych w warszawskim metrze.
Zobacz również
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Majewska (Producent), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Z ramienia Digital Wonderland za realizacje kampanii odpowiedzialni byli: Michał Kisielewski (Creative Director), Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Senior Copywriter), Anna Kwiatkowska (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gazdzie. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce